Online-ul va deveni mediul de comunicare cel mai eficient in perioada de criza

Data publicarii: 08-12-2008 | Media

"Criza financiara nu ne va afecta, ba mai mult, ne va mari cifra de afaceri in 2009", a declarat pentru Capital Online, Adrian Stanescu, country managerul Thinkdigital Romania. Potrivit acestuia, criza financiara care isi face simtita prezenta din ce in ce mai mult si pe piata locala nu reprezinta insa o amenintare pentru Thinkdigital. "Noi avem o pozitie optimista in ceea ce priveste situatia financiara dificila", spune Stanescu, argumentand ca publicitatea online va deveni mediul de comunicare cel mai eficient intr-o astfel de perioada.

Thinkdigital, retea est-europeana de de publicitate online, a intrat pe piata din Romania in primavara acestui an, o data cu lansarea in Bulgaria, si introduce campanii doar pe site-urile internationale accesate de romani si nu numai.

"Daca in ultimii ani toate companiile vorbeau de crestere si de investitii, criza financiara a facut sa apara un alt cuvant pe buzele managerilor: eficienta", spune reprezentantul companiei de publicitate. "Online-ul reprezinta eficenta, iar asta ne aduce noua un business mai mare", mai spune Stanescu.

Acesta mai spune ca in ultima vreme tot mai multe companii sunt determinate sa isi regandeasca strategia si sa aplice reduceri de costuri, reduceri care se indreapta de cele mai multe ori spre bugetele de promovare.

"Publicitatea online este in aceasta perioada cea mai cautata de companii pentru ca are doua avantaje majore: cel mai ieftin mediu de comunicare si totodata cel mai masurabil", afirma Adrian Stanescu. "In cazul unei investitii in advertisingul online, companiile pot vedea cel mai usor cum au fost folositi banii", mai adauga acesta.

Integral in Capital

Ultimele stiri pe BankNews.ro: