Online-ul va deveni mediul de comunicare cel mai eficient in perioada de criza
Data publicarii: 08-12-2008 | Media"Criza financiara nu ne va afecta, ba mai mult, ne va mari cifra de afaceri in 2009", a declarat pentru Capital Online, Adrian Stanescu, country managerul Thinkdigital Romania. Potrivit acestuia, criza financiara care isi face simtita prezenta din ce in ce mai mult si pe piata locala nu reprezinta insa o amenintare pentru Thinkdigital. "Noi avem o pozitie optimista in ceea ce priveste situatia financiara dificila", spune Stanescu, argumentand ca publicitatea online va deveni mediul de comunicare cel mai eficient intr-o astfel de perioada.
Thinkdigital, retea est-europeana de de publicitate online, a intrat pe piata din Romania in primavara acestui an, o data cu lansarea in Bulgaria, si introduce campanii doar pe site-urile internationale accesate de romani si nu numai.
"Daca in ultimii ani toate companiile vorbeau de crestere si de investitii, criza financiara a facut sa apara un alt cuvant pe buzele managerilor: eficienta", spune reprezentantul companiei de publicitate. "Online-ul reprezinta eficenta, iar asta ne aduce noua un business mai mare", mai spune Stanescu.
Acesta mai spune ca in ultima vreme tot mai multe companii sunt determinate sa isi regandeasca strategia si sa aplice reduceri de costuri, reduceri care se indreapta de cele mai multe ori spre bugetele de promovare.
"Publicitatea online este in aceasta perioada cea mai cautata de companii pentru ca are doua avantaje majore: cel mai ieftin mediu de comunicare si totodata cel mai masurabil", afirma Adrian Stanescu. "In cazul unei investitii in advertisingul online, companiile pot vedea cel mai usor cum au fost folositi banii", mai adauga acesta.
Integral in Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut