Compania General Motors, scoasa de L'Oreal din topul primilor trei investitori in publicitate
Data publicarii: 08-12-2008 | MediaCompania americana producatoare de autoturisme General Motors a parasit podiumul celor mai mari investitori in publicitate din lume, in favoarea francezilor de la L'Oreal, potrivit unui top realizat de revista Advertising Age.
Dupa ce a fost prezenta, multi ani la rand, in primele trei locuri, General Motors a ajuns pe pozitia patru, dupa Procter & Gamble, Unilever si L'Oreal, potrivit celui de-al 22-lea raport "Top 100 Global Marketers", realizat de revista americana Advertising Age in baza datelor financiare din 2007, centralizate in 86 de tari.
In 2007, compania General Motors a fost singura dintre primele 10 companii prezente in top care a facut reduceri ale bugetelor de publicitate, cu 0.9%, ajungand la cheltuieli de 3,3 miliarde de dolari.
Liderul clasamentului, Procter&Gamble, a alocat pentru publicitate, anul trecut, 9,36 miliarde de dolari, aproape de doua ori mai mult decat Unilever - 5,3 miliarde.
In 2007, cele 100 de companii din topul marilor investitori in publicitate si-au directionat 43.3% din bugetul de media catre SUA, asta si datorita faptului ca aproape jumatate dintre ele au sediul central in America.
In acelasi clasament se mai afla 14 companii din top ce provin din Japonia, 10 din Germania si sapte din Coreea de Sud.
In topul realizat de Advertising Age au intrat, in premiera, nume precum EBay, Avon si Japan Mitsubishi Motors Corp.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut