Cererea consumatorilor pentru monitoare LCD si telefoane mobile este in crestere
Data publicarii: 19-12-2008 | AfaceriCererea pentru monitoare LCD si telefoane mobile este in crestere, 40% dintre consumatori afirmand ca intentioneaza sa achizitioneze un monitor LCD in urmatoarele sase luni, iar 45% vor achizitiona un nou telefon mobil in urmatoarele trei luni, potrivit unui studiu al LG Romania.
Campaniile online desfasurate de LG Electronics Romania in perioada 17 noiembrie - 12 decembrie 2008, au dezvaluit obiceiurile consumatorilor in ce priveste achizitia monitoarelor si a telefoanelor mobile. Cererea pietei pentru aceste categorii de produse este in crestere, conform rezulatelor obtinute in urma campaniilor online.
Conform rezultatelor finale, un procent de 60% dintre consumatori detin in prezent un monitor LCD. Pentru urmatoarele 6 luni, cererea pentru aceasta categorie de monitoare va fi in crestere, 40% dintre consumatori afirmand ca intentioneaza sa achizitioneze un monitor LCD in aceasta perioada. Cea mai mare cerere va fi inregistrata pentru modelele de monitoare LCD cu diagonala de 17 inci si 19 inci, urmate de modele cu diagonala wide de 20 inci, respectiv 22 inci conform rezultatelor.
Studiul a dezvaluit si preferintele consumatorilor in ceea ce priveste telefoanele mobile. Atfel, 45% dintre consumatori, cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani vor achizitiona un nou telefon mobil in urmatoarele 3 luni.
"Consumatorii de pe piata locala se orienteaza din ce in ce mai mult spre achizitia unui monitor LCD cu diagonala mare, care ofera functii specifice, cum ar fi tuner TV integrat, tehnologie multilink sau port USB integrat. Estimam o crestere a cotei de piata pe segmentul telefonie mobila avand in vedere cererea ridicata pentru terminalele cu functii multimedia si ecran tactil", a declarat presedinte al LG Electronics Romania, Han Khyu.
LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Cu o cifra de afaceri de 75 de milioane Euro in anul 2006 si o crestere estimata de pana la 100 de milioane Euro pentru 2007, compania LG se axeaza pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut