Posibilitatea de a cumpara 24 de ore din 24 stimuleaza comertul online
Data publicarii: 31-12-2008 | AfaceriComertul online castiga tot mai mult teren fata de cumparaturile traditionale, arata un studiu Nielsen online, potrivit caruia disponibilitatea de a cumpara nonstop si evitatarea aglomeratiei din magazine sunt printre cele mai importante cauze ale acestei tendinte.
In ciuda crizei economice, preturile nu reprezinta, inca, un criteriu determinant pentru cei care aleg sa "mearga" la cumparaturi pe internet. Mult mai importante sunt argumentele economiei de timp si de carburanti, in timp ce promotiile mai generoase decat cele din magazinele traditionale reprezinta de-abia a cincea motivatie a amatorilor de cumparaturi online.
Cel mai putin invocate au fost motivele legate de existenta produselor pe stoc si de disponibilitatea informatiilor despre marfa cautata.
Studiul Nielsen a fost efectuat, in luna noiembrie, pe un esantion de 1.300 de cumparatori.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut