New York Times publica reclame pe prima pagina, din cauza crizei economice

Data publicarii: 07-01-2009 | Media

Cotidianul american New York Times a decis sa publice reclame pe prima pagina, incercand sa diminueze astfel efectele crizei economice, informeaza ziarul britanic The Guardian.

New York Times va publica un ad de presa in jumatatea de jos a primei pagini, care va ocupa spatiul a sase coloane. Decizia aduce cotidianul in pas cu celelalte ziare americane care au cedat imperativelor comerciale dictate de criza economica, ajungand sa vanda spatiu publicitar pe prima pagina, acolo unde, de regula, apar principalele titluri si stiri ale zilei. Unul dintre primele cotidiane care a inceput ca publice reclame pe prima pagina este Wall Street Journal, inca din 2006.

Cotidianul New York Times a suferit, la fel ca toate celelalte publicatii, o scadere a veniturilor din publicitate, din cauza crizei. In prezent, cotidianul are trei milioane de cititori pe zi, insa cota sa de piata a scazut cu 55% in 2008.

Editia de luni, 5 ianuarie, a fost prima in care New York Times a avut pe prima pagina un ad de presa, mai exact o reclama la televiziunea CBS, cu titlul "Front Page News" si sloganul "Cel mai vizionat post".

Potrivit The Guardian, New York Times este catalogat de cititori drept un exemplu pentru continutul editorial si pentru consecventa si profesionalismul angajatilor.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: