Burger King saboteaza Facebook prin mituirea utilizatorilor cu un Whopper gratuit
Data publicarii: 09-01-2009 | DiverseBurger King a lansat o noua campanie in Statele Unite, prin care ofera gratuit un Whopper (cel mai cunoscut sandwich al lantului fast-food) oricarui utilizator al retelei de socializare Facebook care isi sterge zece "prieteni" de pe pagina de profil, potrivit presei britanice.
Astfel, utilizatorii popularei retele de socializare online sunt invitati sa acceseze site-ul aplicatiei Whopper Sacrifice, care, odata instalata, ii ofera utilizatorului un talon in schimbul caruia se primeste un hamburger, cu conditia selectarii si stergerii unui grup de zece nume de pe asa-numita lista de prieteni.
Stergerea unei persoane din lista de prieteni nu genereza automat un mesaj care sa-l avertizeze pe cel eliminat de acest lucru. Creatorii aplicatiei Whopper Sacrifice au prevazut, in schimb, un text care sa anunte prietenul scos din lista, intr-o maniera destul de criptica, ca "a fost sacrificat pentru un Whopper gratuit".
Aplicatia a fost descarcata deja de peste 15.000 de utilizatori.
Autorii campaniei de "mituire" sunt aceeasi care au dezvoltat controversatele spoturi "Whopper Virgin", in care mai multi tarani din Transilvania apar intr-o serie de reclame considerate de critici ca fiind insultatoare, exploatatoare si anticoncurentiale, dupa cum au fost catalogate de mai multe publicatii.
Pe principiul comparatiei cu un produs al concurentei, scenariul spoturilor ii prezinta pe tarani ca pe niste profani ai preparatelor de tip fast-food, care, la prima degustare de hamburgeri din viata lor, decid ca noul produs al Burger King, numit Whopper, este mai bun decat Big Mac-ul de la McDonald's.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut