Coca-Cola a renuntat la 16 dintre cele 20 de agentii de publicitate cu care colabora
Data publicarii: 14-01-2009 | MediaCompania Coca-Cola a renuntat la 16 dintre cele 20 de agentii cu ajutorul carora isi promova produsele in Europa, in vederea eficientizarii strategiilor de marketing pentru o noua campanie, potrivit cotidianului britanic The Guardian.
Potrivit unor surse din interiorul companiei, prin reducerea semnificativa a numarului de agentii colaboratoare, Coca-Cola spera sa beneficieze de mai multa gandire creativa, iar strategia de promovare in Europa sa fie implementata mai eficient.
Reducerea semnificativa a numarului de agentii va duce, de asemenea, la scaderea onorariilor platite de companie pentru promovarea sa, mai noteaza jurnalistii britanici.
Cele patru agentii de publicitate care vor lucra in continuare cu Coca-Cola sunt Wieden & Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain si Senior Rushmore Madrid. Acestea vor dezvolta in Europa, incepand din aceasta luna, noua strategie a companiei americane.
Vara trecuta, Coca-Cola a inceput sa implementeze o strategie pentru Europa privind produsul Coke Diet, cu ajutorul agentiei de publicitate Mother London, in timp ce Ogilvy & Mather Frankfurt a castigat un cont similar pentru brandul Sprite.
Bugetul companiei Coca-Cola pentru promovarea produselor depaseste, de regula, 100 de milioane de lire sterline pe an, potrivit Nielsen Media Research.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut