OTV a depasit TVR 1 si Prima TV in ianuarie
Data publicarii: 02-02-2009 | MediaTeleviziunea tabloid a lui Dan Diaconescu, OTV, a inregistrat, in luna ianuarie 2009, o crestere de audienta de 0,4% fata de luna precedenta, ajungand la un rating mediu pe publicul urban de 1%, potrivit datelor GfK Romania.
OTV s-a clasat, astfel, pe locul sase in clasamentul general al celor mai vizionate posturi TV din mediul urban, depasind cu doar cateva mii de telespectatori televiziunile Prima TV si TVR 1, clasate, in ianuarie, pe locurile sapte, respectiv opt.
Televiziunea Pro TV, situata, invariabil, pe primul loc atunci cand vine vorba despre audientele pe urban, a inregistrat, in ianuarie, o crestere de audienta de 0,3%, ajungand la un rating mediu de 3,5%. Antena 1 a ramas pe acelasi loc doi din luna precedenta, mentinandu-si constanta si audienta medie pe publicul urban, de 2,5%.
O alta crestere de audienta importanta, in ianuarie, a fost inregistrata de postul de stiri Realitatea TV, care si-a pastrat, in prima luna din an, locul trei, castigat in decembrie, dar a crescut de la 1,5% la 1,6%, rating mediu pe urban. "Realitatea TV a devenit principala platforma de dezbatere publica nationala si principalul reper al publicului, in cazul unui eveniment. Realitatea TV se adapteaza cel mai bine la temele fierbinti ale momentului si propune agenda publica, aceasta este explicatia pozitiei noastre", a spus Catalin Popa, director executiv si director de stiri Realitatea TV.
Si Kanal D, televiziunea trustului turcesc Dogan, a inregistrat cresteri, in prima luna a acestui an, aceasta situandu-se pe locul patru in clasamentul pe publicul urban, cu o medie de 1,2%, fata de 1,1% in decembrie 2008. Potrivit reprezentantilor Kanal D, cele mai urmarite programe ale postului au fost, in luna ianuarie, "Fata lui tata", "Nora pentru mama", "La sueta cu Bahmu", serialul "Anii pierduti" si serialele "1001 de nopti", "Inainte de sfarsit" si "Asi. Impotriva destinului". De asemenea, in ianuarie, posturile Antena 3, National TV si TVR 2 s-au mentinut la audientele din decembrie, respectiv 0,9%, 0,6% si 0,5%, si s-au clasat pe locurile noua, zece si unsprezece. Pe nisa posturilor pentru copii, Cartoon Network a crescut, in prima luna din 2009, cu 0,1%, pana la 0,4%, iar Jetix a scazut cu 0,1%, ajungand tot la 0,4%, in timp ce MiniMax a ramas la audienta din decembrie, de 0,3%. Consumul total de televiziune a crescut in ianuarie, fata de decembrie, cu 0,8%, de la 19,3% la 20,1%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri