Panasonic le cere angajatilor sa cumpere produse ale companiei in valoare de 1.000 lire sterline
Data publicarii: 14-02-2009 | InternationalCompania nipona Panasonic, a carei situatie financiara a fost afectata de scaderea cererii, le-a cerut tuturor angajatilor sa achizitioneze produse ale marcii proprii in valoare de 1.000 lire sterline, relateaza TimesOnline.
Piata se asteapta ca si alte companii japoneze, aflate in aceeasi situatie disperata, sa ceara direct sau indirect angajatilor sa cheltuie o parte a salariului pe bunurile produse de angajatori.
Directiunea companiei insista ca angajatii Panasonic sa cumpere astfel de produse - fie ca acestea sunt necesare sau nu - pana la finalul lui iulie.
Managerii care au fost timp ce mai multi ani "incurajati" sa achizitioneze produse Panasonic, drept simbol al loialitatii fata de locul de munca, trebuie sa cheltuiasca cel putin 200.000 yeni (1.500 lire sterline).
Un purtator de cuvant al grupului a declarat ca, din moment ce programul "cumpara Panasonic" a fost destinat angajatilor la nivel de management, compania nu se asteapta ca rata de refuz sa fie majora.
Panasonic a anuntat ca actiunea, ce are precedent in istoria grupului, are ca obiectiv principal fortarea managerilor sa "recunoasca gravitatea mediului curent de afaceri", potrivit unor brokeri.
Saptamana trecuta, Panasonic a anuntat pierderi nete de 63,1 miliarde yeni (704 milioane dolari), in al treilea trimestru fiscal, in contextul scaderii vanzarilor si aprecierii yenului.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall