Lansarile si rebrandingurile planificate inainte de criza vor aduce zeci de milioane de euro in piata de publicitate

Data publicarii: 14-02-2009 | Media

Piata de publicitate, estimata la 500 - 600 mil. euro, este amenintata de reducerea bugetelor de promovare ale companiilor din cauza crizei, dupa ce ani la rand a inregistrat cresteri de doua cifre, dar sunt in pregatire o serie de lansari si campanii care ar putea sa o scoata din amorteala.

Rebrandingul asiguratorilor Interamerican, Groupama, Unita si Clal, lansarea Dacia SUV si a altor peste 40 de modele noi de masini, a centrelor comerciale Grand Arena, Sun Plaza si Cotroceni Park, a retailerilor Decathlon si C&A, dar si introducerea asigurarilor obligatorii de locuinte sunt actiuni planificate inainte de aparitia turbulentelor financiare, care nu mai pot fi amanate si care le vor aduce zeci de milioane de euro agentiilor de publicitate in 2009.

Integral in Ziarul Financiar