Unilever preia marca Napoca si intra pe piata inghetatei din Romania, estimata la 160 mil euro
Data publicarii: 24-02-2009 | AfaceriUnilever a anuntat achizitia marcii romanesti de inghetata "Napoca", oferita spre vanzare inca din 2008, intrand astfel pe piata inghetatei din Romania, estimata la 160 milioane de euro, a declarat presedintele Unilever South Central Europe, Alexandra Gatej.
"Ca parte a strategiei de crestere in Europa Centrala si de Sud, Unilever a anuntat intrarea pe piata de inghetata din Romania", se arata intr-un comunicat al companiei.
In comunicat se mai spune ca tranzactia este supusa aprobarii Consiliului Concurentei si se va finaliza in circa patru luni, iar produsele Unilever vor putea fi gasite in magazine incepand cu luna martie.
Potrivit oficialului companiei, achizitia marcii "Napoca", s-a realizat ca urmare a cresterii cererii din piata inghetatei si reprezinta o investitie pe termen lung a companiei.
Unilever South Central Europe si-a inceput activitatea in Romania in 1995 si produce si administreaza marci nationale si internationale pe pietele de produse alimentare, de ingrijire personala si a locuintei.
Portofoliul companiei include margarinele Rama, Becel si Delma, supele si sosurile Knor, ceaiurile Lipton, condimentele Delikat si Knorr, gama de produse de ingrijire personala Dove, precum si produsele de curatare a locuintei Cif si Domestos.
Compania Unilever South Central Europe are 600 de angajati in Romania, dintre care 370 lucreaza in cele doua fabrici de pe platforma industriala Ploiesti.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut