Unilever preia marca Napoca si intra pe piata inghetatei din Romania, estimata la 160 mil euro

Data publicarii: 24-02-2009 | Afaceri

Unilever a anuntat achizitia marcii romanesti de inghetata "Napoca", oferita spre vanzare inca din 2008, intrand astfel pe piata inghetatei din Romania, estimata la 160 milioane de euro, a declarat presedintele Unilever South Central Europe, Alexandra Gatej.

"Ca parte a strategiei de crestere in Europa Centrala si de Sud, Unilever a anuntat intrarea pe piata de inghetata din Romania", se arata intr-un comunicat al companiei.

In comunicat se mai spune ca tranzactia este supusa aprobarii Consiliului Concurentei si se va finaliza in circa patru luni, iar produsele Unilever vor putea fi gasite in magazine incepand cu luna martie.

Potrivit oficialului companiei, achizitia marcii "Napoca", s-a realizat ca urmare a cresterii cererii din piata inghetatei si reprezinta o investitie pe termen lung a companiei.

Unilever South Central Europe si-a inceput activitatea in Romania in 1995 si produce si administreaza marci nationale si internationale pe pietele de produse alimentare, de ingrijire personala si a locuintei.

Portofoliul companiei include margarinele Rama, Becel si Delma, supele si sosurile Knor, ceaiurile Lipton, condimentele Delikat si Knorr, gama de produse de ingrijire personala Dove, precum si produsele de curatare a locuintei Cif si Domestos.

Compania Unilever South Central Europe are 600 de angajati in Romania, dintre care 370 lucreaza in cele doua fabrici de pe platforma industriala Ploiesti.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: