Tichetele de vacanta sunt valabile un an de la emitere si se acorda doar de angajatorii cu profit

Data publicarii: 25-02-2009 | Turism

Angajatorii acorda tichete de vacanta numai daca in anul fiscal anterior au obtinut profit sau venit, dupa caz, potrivit Ordonantei de Urgenta adoptate de Guvern, care mai prevede ca tichetele sunt valabile un an de la data emiterii.

Fiecare tichet va avea inscriptionate, printre altele, numele angajatorului si datele de identificare, numele si codul numeric personal ale angajatului si perioada de valabilitate a utilizarii tichetului, care este de un an de la data emiterii.

Comisionul maxim perceput de agentiile de turism nu poate depasi 10% din valoarea pachetului de servicii oferit utilizatorilor tichetelor de vacanta. Contravaloarea serviciilor turistice prestate peste valoarea tichetelor de vacanta se suporta de catre salariat.

Continutul minim al pachetului de servicii care se poate achizitiona prin intermediul tichetelor de vacanta va fi stabilit prin normele de aplicare ale OUG, care vor fi aprobate prin Hotarare a Guvernului in termen de 15 zile de la intrarea in vigoare a OUG. Angajatul care beneficiaza de tichete de vacanta nu mai primeste prima de vacanta in cursul anului fiscal respectiv.

Guvernul a adoptat, in urma cu o saptamana, o OUG privind acordarea tichetelor de vacanta in limita a sase salarii minime brute pe economie, acestea urmand sa fie utilizate doar pe teritoriul Romaniei si numai de persoanele pe numele carora au fost emise.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: