Romanii cred in Mercedes si in Nokia
Data publicarii: 06-03-2009 | DiverseConationalii considera ca se pot bizui pe aceste marci, reiese dintr-un studiu realizat de revista "Reader's Digest".
Romanii au cea mai mare incredere in automobilele Mercedes, in telefoanele Nokia si in computerele Dell, reiese din studiul European Trusted Brands, realizat de revista "Reader's Digest". La capitolul carduri de credit, conationalii au ales brandul Visa, iar la cosmetice marca germana Nivea.
Detergentul care se bucura de cel mai inalt nivel de apreciere printre romani este Ariel, iar cerealele Nestle conduc si ele la categoria lor. In acelasi timp, belgienii si rusii prefera masinile Toyota, in timp ce austriecii, nemtii, polonezii si elvetienii considera ca marca Volkswagen face toti banii. La capitolul aparate foto, brandul japonez Canon a iesit pe locul intai in topul increderii, in aproape toate statele incluse in studiu. Aceeasi perfo rmanta au mai stabilit-o pe categoriile lor marcile Nokia, la telefoane mobile, si Visa, la carduri bancare.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri