Tata Motors lanseaza Nano, cea mai ieftina masina din lume
Data publicarii: 22-03-2009 | AutoProducatorul auto indian Tata Motors va lansa luni, in India, automobilul Nano, cu o lungime de 3 metri si un pret de 100.000 de rupii (1.979 dolari), care va permite oamenilor mai saraci din tarile in dezvoltare sa isi cumpere pentru prima data o masina, relateaza BBC.
Masina are patru usi si cinci locuri si nu are air-baguri, aer condtionat si nici aparat de radio.
Lansarea modelului s-ar putea sa nu fie suficienta pentru a revigora situatia companiei Tata Motors, afectata de datorii mari si de scaderea vanzarilor. Tata Motors a avut pierderi de 2,63 miliarde rupii in perioada octombrie-decembrie.
Producatorul auto se confrunta cu dificultati, de asemenea, in ceea ce priveste refinantarea a 2 miliarde dolari din creditul de 3 miliarde dolari contractat pentru achizitia din iunie a marcilor Jaguar si Land Rover de la Ford Motor.
Tata Motors a fost afectat de criza mondiala, care a lovit puterea de cumparare a economiei indiene si a ingreunat accesul oamenilor la imprumuturi pentru cumpararea de masini.
In plus, lansarea survine cu o intarziere de sase luni - fusese programata anterior pentru octombrie 2008 -, ca urmare a unei dispute legate de amplasamentul unde urma sa aiba loc productia. Tata si-a mutat fabrica din Bengalul de Vest, ca urmare a unui conflict din cauza terenurilor cumparate de la fermieri si a amplasat uzina de productie la Gujarat.

Tata Nano Standard

Tata Nano Standard

Tata Nano Standard

Tata Nano Standard

Tata Nano Standard

Tata Nano Luxury

Tata Nano Luxury

Tata Nano Luxury

Tata Nano Luxury

Tata Nano Luxury

Tata Nano Luxury

Tata Nano Luxury

Tata Nano Luxury

Tata Nano Interior

Tata Nano Interior

Tata Nano Interior

Tata Nano Interior

Tata Nano Interior

Tata Nano Interior
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză