Jeffrey Cole: Generatia de 12-24 de ani nu va consuma pe viitor presa scrisa
Data publicarii: 02-04-2009 | MediaJeffrey Cole, directorul Centrului Annenberg pentru Viitorul Digital, din cadrul University of Southern California (USC), este de parere ca generatia tanara, de 12-24 de ani, nu va consuma pe viitor presa scrisa, cu exceptia revistelor, caz in care cititorii vor fi tinerele femei. Cole, observa, in "portretul robot" al tinerilor diin punct de vedere al comportamentului de consum media, o trasatura fundamentala - mobilitatea.
Nu vor consuma niciodata presa scrisa, nu se vor uita la televizor dupa un program prestabilit si nu vor folosi niciodata un telefon fix, sau un ceas. Vor fi dispusi sa plateasca pentru continutul digital de calitate. Acestea sunt previziunile lui Jeffrey Cole privind consumul media al generatiei cu varsta cuprinsa intre 12-24 de ani, pe care le-a expus la targul MIPTV.
Previziunile privind consumul generatiei 12-24 de ani
- Nu vor consuma niciodata presa scrisa. Cu exceptia femeilor, care vor continua sa citeasca reviste. "O femeie nu e incantata sa citeasca Vogue online".
- Nu vor avea niciodata telefon fix. Probabil nici ceas. Au tot ce le trebuie pe telefon.
- Nu se vor mai uita la televizor pe un program prestabilit. "Daca ii spui unui pusti american despre cum stateai in casa ca sa inceapa Dallas se va uita la tine cum ne uitam noi la strabunic povestindu-ne cum se bateau cu indienii si imblanzeau cai salbatici".
- Au mult mai mare incredere in cei ca ei, in membrii retelelor sociale si in prieteni decat in orice expert sau analist politic sau de orice fel.
- Pentru prima data, sunt dispusi sa plateasca pentru continutul digital de calitate. Nu mai e valabil ca totul e gratis pe net.
- Ii intereseaza putin spre deloc de unde vine o informatie, ci ii intereseaza agregatoarele de continut; cred ca nu sunt influentati de publicitate si iau decizii fara sa tina cont de advertising (dar gresesc).
- Totul va deveni mobil. E doar o chestiune de timp.
- Televiziunea e in cel mai slab punct din istoria sa ca influentator al acestei generatii,
dar ramane inca cel mai puternic - Vor sa poata muta continutul la liber intre diverse platforme
- Vor sa fie auziti, sa genereze continut etc. De exemplu un pusti a stat in casa 2 saptamani sa ii dovedeasca lui Steve Jobs ca poate decripta iPhone-ul. Si a reusit.
- Folosesc messengerul si sms-ul. Vor raspunsuri instant. Nu mai vor e-mail. Li se pare ca e o unealta folosita de parintii lor.
Jeffrey Cole este unul dintre vorbitorii la editia din acest an a targului MIPTV, cel mai mare targ de TV din lume. La eveniment, ce are are loc intre 30 martie si 3 aprilie la Cannes, sunt asteptati peste 13.500 de participanti din 111 tari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut