Unicredit Tiriac Bank si Metro lanseaza un card pentru companii cu limita de credit de 30.000 euro
Data publicarii: 09-04-2009 | Finante-BanciUnicredit Tiriac Bank si reteaua de magazine Metro Cash&Carry lanseaza un card cu dubla marca pentru firme cu limita de credit de 30.000 euro, pe cel mult trei ani, cu asigurarea bunurilor achizitionate pentru 15 zile si reduceri in magazinele, au anuntat, joi, cele doua societati.
Limita maxima a liniei de credit oferita de banca este echivalentul in lei al sumei de 30.000 de euro, dar nu mai mult de 10% din cifra de afaceri medie lunara a companiei, calculata pe baza ultimului bilant pentru un intreg an financiar. Creditul se acorda pe o perioada de 36 de luni, iar la scadenta se reanalizeaza prelungirea valabilitatii, in functie de indeplinirea conditiilor de eligibilitate anuntate de banca, se arata in comunicat.
Suma minima de rambursat este de 10% din suma datorata bancii la sfarsitul fiecarui ciclu de tranzactionare, iar perioada de gratie ese de 50 de zile.
"Lansarea cardului de credit este o continuare fireasca a parteneriatului deja existent cu Metro in Romania, acesta fiind primul produs cobranded de pe piata romaneasca destinat clientilor persoane juridice", a spus vicepresedintele Unicredit Tiriac Bank si responsabil pentru divizia de retail a bancii, Zoltan Major.
Cardul de credit, emis sub sigla Visa, este disponibil, in prima etapa de implementare a proiectului, pentru clientii Metro din orasele Iasi si Craiova, urmand ca ulterior sa fie implementat la nivel national. Cu toate acestea, cardurile sunt functionale in toate magazinele Metro si la partenerii din tara si poate fi folosit ca orice card de plata pentru cumparaturi la comercianti si retrageri de numerar.
"Principala provocare cu care se confrunta clientii nostri este fluxul de capital, iar noul produs pe care il lansam acum este menit sa aduca un suport concret atat prin linia de creditare, cat si prin promotiile aferente programului", a declarat directorul general al Metro Cash&Carry, Francois Oliver.
Bunurile cumparate din magazinele Metro prin cardul de credit cu acelasi nume emis de UniCredit Tiriac Bank sunt asigurate gratuit in cazul deteriorarii sau furtului pentru o perioada de 15 zile calendaristice de la data achizitiei bunurilor. Asigurarea intra automat in functiune in momentul efectuarii unei tranzactii de minimum 150 lei, se mai arata in comunicat.
UniCredit Tiriac Bank face parte din UniCredit Group, cel mai mare grup bancar din Europa Centrala si de Est. si are in prezent circa 600.000 clienti. Banca avea la finalul anului trecut o retea de 242 de unitati si 3.236 de angajati.
Metro Cash & Carry Romania face parte din Metro Cash & Carry International si a intrat pe piata din Romania in octombrie 1996 prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie, din care patru in Bucuresti.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall