Consumatorii sunt atrasi de aglomeratia din magazine, dar nu fac neaparat cumparaturi
Data publicarii: 22-04-2009 | LifestyleConsumatorii sunt atrasi de aglomeratia din magazine, dar nu intra in centrele comerciale neaparat pentru a face cumparaturi, potrivit unui studiu al cercetatorilor de la universitatile New York si Pennsylvania, informeaza presa americana de specialitate.
Autorii studiului au analizat date colectate cu ajutorul sistemului electronic Pathtracker - un dispozitiv atasat de cosul de cumparaturi, care emite un semnal la fiecare cinci secunde, pentru a urmari itinerariul cumparatorilor. Cercetatorii au comparat datele obtinute prin intermediul Pathtracker cu cele de la scannerele de produse aflate la casele de marcat, cu scopul de a crea un raport complet privind obiceiurile de cumparaturi ale consumatorilor. Datele au fost colectate intr-un supermarket din estul SUA.
Potrivit concluziilor studiului, desi consumatorii se arata atrasi de zonele aglomerate, ei sunt mai putin dispusi sa cumpere ceva, odata ajunsi in magazin.
Studiul a mai confirmat o ipoteza a cercetatorilor, aceea ca, dupa cumpararea unui produs sanatos, consumatorii au tendinta sa cumpere ceva dintr-o categorie viciata.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut