Consumatorii sunt atrasi de aglomeratia din magazine, dar nu fac neaparat cumparaturi

Data publicarii: 22-04-2009 | Lifestyle

Consumatorii sunt atrasi de aglomeratia din magazine, dar nu intra in centrele comerciale neaparat pentru a face cumparaturi, potrivit unui studiu al cercetatorilor de la universitatile New York si Pennsylvania, informeaza presa americana de specialitate.

Autorii studiului au analizat date colectate cu ajutorul sistemului electronic Pathtracker - un dispozitiv atasat de cosul de cumparaturi, care emite un semnal la fiecare cinci secunde, pentru a urmari itinerariul cumparatorilor. Cercetatorii au comparat datele obtinute prin intermediul Pathtracker cu cele de la scannerele de produse aflate la casele de marcat, cu scopul de a crea un raport complet privind obiceiurile de cumparaturi ale consumatorilor. Datele au fost colectate intr-un supermarket din estul SUA.

Potrivit concluziilor studiului, desi consumatorii se arata atrasi de zonele aglomerate, ei sunt mai putin dispusi sa cumpere ceva, odata ajunsi in magazin.

Studiul a mai confirmat o ipoteza a cercetatorilor, aceea ca, dupa cumpararea unui produs sanatos, consumatorii au tendinta sa cumpere ceva dintr-o categorie viciata.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: