Valoarea marcii Google a depasit pragul-record de 100 miliarde de dolari, potrivit topului BrandZ
Data publicarii: 29-04-2009 | InternationalGoogle este prima marca din lume a carei valoare estimata a depasit pragul de 100 de miliarde de dolari, conform topului BrandZ 2009, dat publicitatii miercuri, in care, pe locurile doi si trei, se afla Microsoft si Coca Cola, cu 76,2 si, respectiv, 67,6 miliarde de dolari.
"In mediul de afaceri actual, unde multe companii s-au prabusit, marca a devenit si mai importanta, pentru ca ea poate contribui la sustinerea companiilor in vremuri dificile. Cei care vor continua sa investeasca in marca vor fi mai bine pozitionati cand situatia economica se va imbunatati, decat cei care au redus cheltuielile", spune Joanna Seddon, presedintele Millward Brown Optimor - compania de audit care a realizat clasamentul.
Google se afla, pentru al treilea an la rand, pe primul loc in topul BrandZ, cu o crestere de 16% fata de anul trecut. Tot cu 16% a crescut si valoarea estimata a marcii Coca-Cola, in timp ce Microsoft a urcat cu 8%.
Topul BrandZ include cele mai valoroase 100 de marci din lume, a caror valoare totala este estimata la 1.950 de miliarde de dolari, conform studiilor efectuate de cei de la Millward Brown.
Potrivit informatiilor centralizate in acest clasament, cea mai mare crestere o are categoria operatorilor de telefonie mobila (28%), urmata de bauturile racoritoare, cafea, fast-food, bere si produse de lux, in vreme ce scaderile cele mai importante se inregistreaza la autoturisme (-22%) si asigurari (-48%).
BrandZ Top 100 a fost realizat, in 2009, pentru al patrulea an la rand. La alcatuirea clasamentului, Millward Brown Optimor ia in considerare atat datele si evidentele financiare ale companiilor, cat si studiile efectuate pe consumatorii persoane fizice si persoane juridice.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut