Singura piata pe care vanzarile Renault au crescut a fost cea germana datorita succesului Dacia

Data publicarii: 29-04-2009 | Auto

Singura piata pe care Renault a inregistrat cresteri ale vanzarilor, in primul trimestru al anului 2009, a fost cea germana, unde Dacia si-a dublat vanzarile ca urmare a programul Rabla introdus de guvernul Merkel, rezulta din raportul financiar pe primul triumestru al grupului Renault.

Conform acestui raport al grupului Renault, Dacia a inregistrat o crestere de 29% si la nivel european, datorita programelor de innoire ale parcurilor auto, cunoscut si in Romania sub numele Programul Rabla, si a cererii pentru modele entry level.

Veniturile consolidate ale grupului auto Renault, pe primul trimestru al anului 2009, au scazut, fata de perioada similara a anului trecut, cu 30,8%, la 7,08 miliarde euro, urmare a unui declin global al vanzarilor de 22,4%.

Divizia Automobile a raportat, pe primul trimestru, venituri de 6,634 miliarde euro, in scadere cu 31,8% fata de perioada similara a anului trecut, pe o piata puternic afectata de criza si in conditiile reducerii stocurilor din reteaua de distributie. In Europa, grupul a raportat o scadere a vanzarilor de 22%, cu 19% mai putin fata de primul trimestru al lui 2008. Singura piata pe care Renault s-a aflat in crestere a fost cea germana, unde vanzarile modelelor Dacia s-au dublat, o crestere de 15% fiind consemnata si in cazul modelului Renault de mic litraj Twingo.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: