Singura piata pe care vanzarile Renault au crescut a fost cea germana datorita succesului Dacia
Data publicarii: 29-04-2009 | AutoSingura piata pe care Renault a inregistrat cresteri ale vanzarilor, in primul trimestru al anului 2009, a fost cea germana, unde Dacia si-a dublat vanzarile ca urmare a programul Rabla introdus de guvernul Merkel, rezulta din raportul financiar pe primul triumestru al grupului Renault.
Conform acestui raport al grupului Renault, Dacia a inregistrat o crestere de 29% si la nivel european, datorita programelor de innoire ale parcurilor auto, cunoscut si in Romania sub numele Programul Rabla, si a cererii pentru modele entry level.
Veniturile consolidate ale grupului auto Renault, pe primul trimestru al anului 2009, au scazut, fata de perioada similara a anului trecut, cu 30,8%, la 7,08 miliarde euro, urmare a unui declin global al vanzarilor de 22,4%.
Divizia Automobile a raportat, pe primul trimestru, venituri de 6,634 miliarde euro, in scadere cu 31,8% fata de perioada similara a anului trecut, pe o piata puternic afectata de criza si in conditiile reducerii stocurilor din reteaua de distributie. In Europa, grupul a raportat o scadere a vanzarilor de 22%, cu 19% mai putin fata de primul trimestru al lui 2008. Singura piata pe care Renault s-a aflat in crestere a fost cea germana, unde vanzarile modelelor Dacia s-au dublat, o crestere de 15% fiind consemnata si in cazul modelului Renault de mic litraj Twingo.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut