BCR vinde, din aprilie, carduri de credit si prin intermediul agentilor Vienna Insurance Group
Data publicarii: 19-05-2009 | Finante-BanciCardurile de credit ale Bancii Comerciale Romane (BCR), Mastercard Standard, Mastercard Gold si Visa Powercard sunt vandute, incepand cu luna aprilie 2009 si prin intermediul agentilor Vienna Insurance Group, a anuntat marti banca.
Agentii VIG prezinta oferta si strang documentatia necesara de la client, dupa care o trimit catre unitatile BCR care introduc aplicatia in sistem. Clientul este apoi anuntat in cate zile sa se prezinte la cea mai apropiata unitate BCR ca sa-si ridice cardul, se mai precizeaza in comunicatul bancii.
"Vrem sa fim cat mai aproape de clientii nostri si sa le oferim tot confortul cand cumpara produsele noastre. Agentii VIG se pot intalni cu clientii oriunde si oricand, scutindu-i astfel de un drum la banca. Este un pas important pe care il facem impreuna cu un partener extrem de important pentru noi, pentru clientii nostri", a declarat Igor Zganjer, director al Directiei Carduri din cadrul BCR.
Prin intermediul consultantilor financiari ai VIG este promovat deja un portofoliu de produse si servicii financiare cuprinzand si pachetul de cont curent, produse de economisire-creditare in domeniul locativ, fonduri de pensii si credite pentru companiile mici. In etapa urmatoare vor fi incluse in acest portofoliu de produse creditul ipotecar si creditul de nevoi personale.
Parteneriatul dintre BCR si VIG a inceput in februarie 2009 si este unul orientat catre clienti, catre simplificarea relatiei cu acestia. Din reteaua VIG fac parte BCR Asigurari, BCR Asigurari Viata, Asirom si Omniasig.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut