UniCredit Tiriac Bank lanseaza un card de credit co-branded pentru cei care merg des cu avionul
Data publicarii: 21-05-2009 | Finante-BanciUniCredit Tiriac Bank, Miles & More si MasterCard Europe au lansat primul card de credit premium cu dubla marca (co-branded) Gold Miles & More, din Europa Centrala si de Est, destinat persoanelor care calatoresc frecvent cu avionul, a declarat vicepresedintele de retail al bancii, Zoltan Major.
"Cardul de credit Gold Miles & More este primul de acest fel din Europa Centrala si de Est si al 21-lea card de credit Miles & More din lume. El este destinat celor care calatoresc des cu avionul. Taxa de administrare anuala este de 150 lei, iar lunar clientii platesc 5% din soldul tranzactiilor efectuate cu acest card", a explicat Major.
Venitul minim necesar pentru obtinerea cardului de credt Gold Miles & More este 1.000 lei, iar linia de credit este intre 1.800 lei si 35.000 lei, in functie de venitul lunar net al clientului. Major a mai spus ca pentru achizitiile prin card la comerciantii din Romania si din strainatate, precum si pentru retragerile de numerar de la cele peste 17.000 de bancomate din reteaua europeana a grupului UniCredit comisionul este zero.
"Linia de credit nu este purtatoare de dobanda in primele 56 de zile de la data tranzactiei, daca posesorul cardului va rambursa integral suma utilizata in perioada de gratie, in caz contrar, dobanda este 26,54% pe an", a precizat Major.
Posesorii de card pot castiga mile premium atunci cand cumpara bilete de avion, cand fac plinul la benzinarie, cand platesc facturile sau se cazeaza la hoteluri. Daca platesc cu cardul Gold Miles & More, acestia primesc o mila premium la fiecare 4 lei cheltuiti. In plus, ei primesc mile suplimentare cand fac cumparaturi de la parteneri in programul Miles & More.
Dupa prima plata efectuata prin card, clientul primeste un bonus de 2.000 de mile si o asigurare internationala de calatorie gratuit, a mai spus vicepresedintele UniCredit Tiriac Bank.
Cu aceste mile clientii pot achizitiona diverse servicii sau produse de la partenerii inclusi in program, a declarat Stefan Versemann, directorul general pentru Romania si Bulgaria al Lufthansa.
Major a precizat ca publicul-tinta este constituit, in prima etapa, din cei 37.000 de membri Miles & More prezenti in Romania, dar a precizat ca orice persoana care zboara mult cu avionul poate accesa acest program. De altfel, cei trei parteneri au anuntat ca vor promova acest card in agentiile de turism si revistele de calatorie.
"Nu numarul de clienti este cel mai important, ci numarul de utilizari ale cardului", a declarat directorul general MasterCard Europe pentru Romania si Regiunea Balcanica, Denisa Mateescu.
Miles & More este programul dedicat persoanelor care calatoresc frecvent, dezvoltat de Luftansa, in parteneriat cu mai multe companii aeriene.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut