BCR inchide serviciul e-BCR din 27 iunie si pastreaza numai platforma 24 Banking BCR
Data publicarii: 28-05-2009 | Finante-BanciBCR va opri din 27 iunie 2009 accesul la serviciul de internet banking e-BCR, clientii avand posibilitatea transferului catre noua platforma, 24 Banking BCR, care integreaza serviciile de operatiuni bancare prin internet, telefon si accesul la zona special amenajata cu automate, a anuntat, joi, banca.
Astfel, clientii BCR au la dispozitie 30 de zile ca sa isi faca transferul, fara costuri suplimentare, catre noua platforma cu trei canale alternative: Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin telefon), Click 24 Banking BCR (operatiuni prin internet) si Easy 24 Banking BCR (zona special amenajata cu automate bancare).
"Prin acest concept clientii nostri au sub o singura umbrela modalitati diverse de efectuare a tranzactiilor curente. Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea sa il aleaga pe cel pe care il vor utiliza", a spus directorul executiv al directiei de management al canalelor alternative, Catalin Moise.
Prin noua platforma clientii au acces permanent la conturile detinute la BCR, fara a mai intra in contact direct cu banca si fara a mai fi restrictionat de programul de lucru al unitatii bancare.
Pe de alta parte, BCR a ajuns la un numar de 600.000 clienti ai canalelor alternative, se arata in comunicat.
Pentru tranferurile in lei si valuta efectuate atat catre conturile deschise la BCR, cat si la cele deschise la alte institutii financiar-bancare, prin intermediul serviciului de internet banking clientii au o reducere de 75% si de 50% pentru operatiunile prin telefon.
Prin serviciile de operatiuni bancare la distanta, clientii BCR pot face plati curente cu frecventa ridicata, ca plata facturilor la utilitati, rambursarea ratelor de credit sau a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit. De asemenea, clientii bancii pot obtine informatii despre conturile curente si despre creditele contractate de la BCR. Serviciul de phone banking este disponibil de luni pana duminica intre orele 8:00 si 22:00, iar cel de internet banking este disponibil permanent.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut