Emotiile consumatorilor vor fi masurate cu ajutorul unui software
Data publicarii: 09-06-2009 | DiverseEmotiile consumatorilor la contactul cu un produs nou vor putea fi detectate prin analizarea expresiilor faciale, cu ajutorul unui software la a carui realizare lucreaza, in prezent, compania de studii de piata GfK, informeaza presa britanica.
Realizatorii studiilor de piata, care vor sa afle cum si de ce consumatorii iau deciziile de cumparare, vor primi un important ajutor de la noul soft, care va fi capabil sa evalueze trairile consumatorului atunci cand acesta vede un spot publicitar sau incearca un produs nou.
Testat, la aceasta ora, din punct de vedere al fezabilitatii, softul va evalua emotiile prin analizarea unei simple fotografii a consumatorului, urmand sa furnizeze concluzii considerate relevante pentru studiile de piata. Pentru o mai mare acuratete, analizarea fotografiilor ar putea fi combinata cu o aplicatie care masoara emotiile prin intermediul investigatiilor verbale.
La dezvoltarea acestui soft mai contribuie Institutul Fraunhofer pentru Circuite Integrate si dr. Klaus Scherer, profesor de psihologie la Universitatea din Geneva.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut