Emotiile consumatorilor vor fi masurate cu ajutorul unui software

Data publicarii: 09-06-2009 | Diverse

Emotiile consumatorilor la contactul cu un produs nou vor putea fi detectate prin analizarea expresiilor faciale, cu ajutorul unui software la a carui realizare lucreaza, in prezent, compania de studii de piata GfK, informeaza presa britanica.

Realizatorii studiilor de piata, care vor sa afle cum si de ce consumatorii iau deciziile de cumparare, vor primi un important ajutor de la noul soft, care va fi capabil sa evalueze trairile consumatorului atunci cand acesta vede un spot publicitar sau incearca un produs nou.

Testat, la aceasta ora, din punct de vedere al fezabilitatii, softul va evalua emotiile prin analizarea unei simple fotografii a consumatorului, urmand sa furnizeze concluzii considerate relevante pentru studiile de piata. Pentru o mai mare acuratete, analizarea fotografiilor ar putea fi combinata cu o aplicatie care masoara emotiile prin intermediul investigatiilor verbale.

La dezvoltarea acestui soft mai contribuie Institutul Fraunhofer pentru Circuite Integrate si dr. Klaus Scherer, profesor de psihologie la Universitatea din Geneva.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: