Alice.com, primul hipermarket virtual din care iti poti face cumparaturile saptamanale

Data publicarii: 23-06-2009 | International

Un nou site isi propune sa schimbe obiceiurile oamenilor in materie de cumparaturi, oferindu-le posibilitatea sa achizioneze toate produsele de care au nevoie direct din fotoliul de acasa, dispensandu-i astfel de blocajele de circulatie, aglomeratia din magazine, consumul de benzina si intreg stresul asociat cu iesirea la cumparaturi.

Desi principiul cumparaturilor online nu este deloc nou, majoritatea utilizatorilor de internet achizitionand cel putin o data un produs din magazinele virtuale, Alice.com, numele dat noului hipermarket, ofera o gama de bunuri cel putin la fel de larga cu cea din Wal-Mart, Carrefour sau alte centre comerciale de mari dimensiuni.

In plus, toate bunurile cumparate, de la hartie igienica, sampoane, bureti de vase si pana la produse electronice si obiecte de mobilier, sunt livrate la domiciliul clientului fara perceperea vreunei taxe de transport.

Potrivit fondatorilor, Brian Wiegand si Mark McGuire, site-ul avantajeaza nu doar cumparatorii, ci si producatorii, acestia putand fixa in mod nemijlocit pretul produselor lor. Valoarea finala a bunurilor ar putea fi chiar mai mica decat intr-un hipermarket clasic deoarece sunt eliminate zecile de taxe soliciate de patronii acestora.

Modul in care initiatorii afacerii se gandesc sa faca profit este prin oferirea unor servicii specializate companiilor, precum posibilitatea de a-si face reclama, de a-si promova un produs prin distribuirea de mostre sau de a deschide accesul la baza de date cu preferintele comerciale ale clientilor.

Alice.com spera sa atraga in primul an de functionare 250.000 utilizatori, serviciul fiind valabil, pentru moment, doar pentru piata americana. Conform proprietarilor, cinci din top 10 cei mai mari producatori de bunuri de larg consum au fost de acord cu incheierea unor parteneriate comerciale.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: