Ministerul Turismului vrea publicitate outdoor gratuita pentru campania Turist in Romania
Data publicarii: Astazi, 03-07-2009 | TurismMinisterul Turismului (MT) a lansat un anunt catre societatile de publicitate outdoor, prin care le solicita sa puna la dispozitia ministerului, gratuit, panouri publicitare, pentru viitoarea campanie de promovare a turismului intern, "Turist in Romania", a comunicat, vineri, MT.
"Societatile de acest gen sunt rugate sa puna la dispozitia ministerului, in mod gratuit, panourile publicitare de tip outdoor pe care le au disponibile in perioada 10 iulie - 31 august 2009", se arata in comunicatul ministerului.
Campania "Turist in Romania" a Ministerului Turismului are ca obiectiv promovarea destinatiilor romanesti pe plan intern, in scopul de a constientiza consumatorii de produse turistice cu privire la atractiile pe care Romania le ofera si pentru a determina cat mai multi romani sa isi petreaca vacantele in tara.
Pentru realizarea campaniei "Turist in Romania", care ar trebui sa se desfasoare in perioada 1 august - 25 decembrie 2009, potrivit unui anunt de licitatie al MT, institutia condusa de Elena Udrea va cheltui circa 3.974.790 lei, fara TVA. Banii provin de la bugetul de stat.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor