Ministerul Turismului vrea reclama gratuita in presa pentru campania Turist in Romania
Data publicarii: 07-07-2009 | TurismMinisterul Turismului (MT) vrea ca posturile de televiziune si radio sa puna la dispozitia ministerului timp de emisie gratis pentru campania de promovare interna a Romaniei, "Turist in Romania", potrivit ministrului de resort, Elena Udrea.
"Facem un apel catre trusturile de presa pentru sustinerea campaniei 'Turist in Romania' in mod gratuit, urmand ca banii economisiti sa ii redirectionam catre investitii in infrastructura turistica", a declarat Elena Udrea in cadrul unei conferinte de presa.
Ministerul Turismului estimeaza ca, prin promoavrea gratuita de spoturi TV pentru campania "Turist in Romania" va economisi 1,2 milioane de euro. Pentru promovarea externa a tarii pe diverse canale media, bugetul alocat de minister se ridica la 1,6 milioane de euro.
Potrivit ministrului Turismului, sustinerea campaniei presupune promovarea in mod gratuit a unor clipuri video, audio sau machete publicitare realizate in cadrul acestui program.
"Daca nu vor dori sa ne puna la dispozitie spatiu gratuit, vom continua procedurile de achizitie si vom cheltui astfel din banii pentru promovare", a adaugat Elena Udrea.
Oficialul din cadrul Ministerului Turismului a precizat ca prima jumatate a acestui an este deja compromisa in ceea ce priveste promovarea si investitiile in infrastructura turistica. "Cele mai multe dintre proiecte sunt in faza de licitatie. Prima faza a procedurii se va finaliza in septembrie daca nu vor exista contestatari, astfel lucrarile ar urma sa inceapa in iarna", a adaugat ministrul de resort Elena Udrea, referitor la proiectele de investitie in infrastructura turistica finantate de MT prin autoritatile locale.
In urma sedintei Consiliului Consultativ care a avut loc luni, Ministerul Turismului a ajuns la un acord cu agentiile de turism si asociatiile profesionale privind necesitatea alocarii unor sume de bani pentru promovare. "Din cele 10 milioane de euro, bani care reprezinta bugetul ministerului in acest an pentru promovare, majoritatea este angajata in licitatii, fie ca este vorba de actiuni de promovare interna sau internationala, de organizare de targuri sau de evenimente", a precizat ministrul Turismului.
Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT), care critica saptamana trecuta actiunile de promovare ale ministerului, prin vicepresedintele Alin Burcea, a concluzionat luni ca Romania nu poate face turism fara promovare. "In acest domeniu imaginea conteaza foarte mult. Pe vremuri exista un slogan : <
Reprezentenatii ANAT considera ca ministerul, impreuna cu asociatiile profesionale si agentiile de tursim, trebuie sa colaboreze pentru o strategie unitara de promovare a Romaniei.
Ministerul Turismului (MT) a lansat vineri un anunt catre societatile de publicitate outdoor, prin care le solicita sa puna la dispozitia ministerului, gratuit, panouri publicitare, pentru viitoarea campanie de promovare a turismului intern, "Turist in Romania".
Campania "Turist in Romania" pe care o ve defasura Ministerul Turismului are ca obiectiv promovarea destinatiilor romanesti pe plan intern, in scopul de a constientiza consumatorii de produse turistice cu privire la atractiile pe care Romania le ofera si pentru a determina cat mai multi romani sa isi petreaca vacantele in tara.
Pentru realizarea campaniei "Turist in Romania", care ar trebui sa se desfasoare in perioada 1 august - 25 decembrie 2009, potrivit unui anunt de licitatie al MT, institutia condusa de Elena Udrea va cheltui circa 3.974.790 lei, fara TVA. Banii provin de la bugetul de stat.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an