Microsoft vrea sa vanda divizia de publicitate Razorfish pentru minim 400 milioane dolari
Data publicarii: 13-07-2009 | IT&CMicrosoft Corp. discuta cu cinci dintre cele mai mari companii de publicitate din lume pentru vanzarea agentiei de publicitate digitala Razorfish, scrie cotidianul financiar Wall Street Journal (WSJ), citat de Reuters.
Oferta Microsoft include o propunere pentru utilizarea tehnologiei de publicitate a companiei si cumpararea de spatiu publicitar de sute de milioane de dolari.
Pretul tranzactiei ar fi de minim 400 milioane dolari, in functie de angajamentele pentru cumpararea spatiilor publicitare si tehnologiei, au anuntat sursele.
Omnicom Group, WPP si Publicis se afla printre companiile contactate de Microsoft si printre cele care si-au exprimat interesul fata de Razorfish, avand in vedere o relatie comerciala mai extinsa cu grupul de software, arata WSJ, care citeaza surse apropiate situatiei.
Microsoft, care a angajat banca de investitii Morgan Stanley pentru gestionarea posibilei tranzactii, s-a adresat, de asemenea, si companiilor de publicitate Interpublic Group si Dentsu.
Un purtator de cuvant al Microsoft a refuzat sa comenteze stirea, catalogand cele anuntate drept zvonuri. Potrivit WSJ, discutiile sunt preliminare, iar un acord ar putea fi incheiat peste cel putin cateva luni.
Microsoft a achizitionat grupul Razorfish in 2007 ca parte a cumpararii companiei aQuantive, pentru 6 miliarde dolari.
Compania de software a anuntat la sfarsitul lunii aprilie o scadere la 2,98 miliarde dolari a profitului din al treilea trimestru fiscal, din cauza scaderii cheltuielilor pentru produse tehnologice, in contextul crizei economice.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall