Turismul romanesc va fi promovat in strainatate pe posturile Eurosport si CNN
Data publicarii: 15-07-2009 | TurismMinisterul Turismului a incheiat procedura de achizitie publica a serviciilor pentru realizarea campaniei de publicitate pe piata internationala, posturile alese fiind Eurosport si CNN, se arata intr-un comunicat al MT.
"Procedura de achizitie publica a fost aceea de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare. Au depus oferte trei candidati, Eurosport SA pentru difuzarea spoturilor publicitare pe o televiziune paneuropeana de sport si SC Media Investment Communication, respectiv Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL pentru difuzarea pe postul international de stiri", se arata in comunicatul Ministerului Turismului.
Conform datelor furnizate ministerului de catre European Media and Marketing Survey (EMS), canalul Eurosport este postul de televiziune paneuropean de sport cu cea mai mare audienta, iar CNN - postul de televiziune international de stiri cu cea mai mare audienta.
Conform comunicatului, in urma parcurgerii etapelor legale, Ministerul Turismului va achizitiona serviciile de difuzare a 550 de spoturi pe Eurosport si a 475 de spoturi pe Eurosport 2, o campanie de sponsorship pe canalul Eurosport de 325 billboard-uri de sase secunde si o campanie de difuzare pe internet a 9.000.000 bannere, toate aceste servicii la un buget total de un milion de euro. In acelasi timp, Ministerul Turismului va achizitiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN de la Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienta, la un buget de 334.950 euro, fara TVA.
"Campania Romania - Land of choice se va derula pe cele doua canale, Eurosport si CNN, in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de turisti straini in Romania. Una dintre principalele atributii ale Ministerului Turismului conferinte institutiei prin actul de infiintare, HG nr. 1719/2008, cu modificarile si
completarile ulterioare, este promovarea imaginii Romaniei ca destinatie turistica, in scopul cresterii numarului de turisti romani si straini", se mai precizeaza in comunicatul MT.
Activitatile desfasurate in cadrul campaniei "Romania - Land of choice" sunt incluse in Programul anual de marketing si promovare turistica, aprobat prin HG nr. 14/2009.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut