Romanii vorbesc mai putin la telefon ca sa-si mai reduca din cheltuieli
Data publicarii: 17-07-2009 | DiverseDesi nu o recunosc public, marile companii de telefonie mobila au inceput sa piarda din clienti. Ca sa-i tina in retea inventeaza tot felul de oferte avantajoase.
Doar in primele trei luni ale anului, primele doua companii de telefonie mobila din Romania s-au trezit ca 300.000 de romani le-au scapat printre degete. O lovitura grea, in conditiile in care, ani la rand, numarul de abonamente si cartele a crescut in nestire. Acum operatorii "suna la urgente". Si daca au impresia ca vrei sa pleci, iti soptesc in ureche o oferta de nerefuzat.
"Clientii ajunsi la maturitate au decis sa o ia in alta directie. Va asigur ca au vrut mai multi sa plece, dar am reusit sa ii tinem cu oferte bune", a spus Adrian Florea, director marketing firma telefonie mobila.
SMS-uri peste SMS-uri, zeci de telefoane. Angajatii companiilor de telefonie mobila lucreaza la foc continuu ca sa ofere ce vrea clientul.
Romanii care au mai multe telefoane sunt primii care renunta. In loc de doua sau trei abonamente raman sa plateasca unul singur. Pe care il aleg dupa ce cantaresc ofertele companiilor. Spaima portabilitatiii este un alt motiv pentru ca operatorii sa "arunce" cu oferte.
Si in cazul telefoniei fixe se intampla cam acelasi lucru. Ca sa ne convingem ca piata telefoanelor incepe sa dea inapoi dupa cresteri fabuloase nu trebuie sa mai spunem decat ca liderul mondial Nokia a inregistrat o scadere de 25 la suta a vanzarilor, in prima jumatate a anului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut