Multinationalele cer angajatilor idei de reducere a costurilor
Data publicarii: 23-07-2009 | AfaceriTrimiterea SMS-urilor catre clienti in loc de scrisori, printarea si pe fata si pe verso sau scanarea pentru a economisi hartie - sunt printre ideile angajatilor carora li s-a cerut de catre companiile multinationale solutii de reducere a costurilor.
Filiala locala a grupului financiar olandez Eureko, cu 300 de angajati, a organizat recent un concurs intern de idei pentru eficientizarea activitatii. Competitia a durat patru saptamani, in acest timp fiind stranse aproape 130 de idei din partea a 25 de angajati. "Am primit foarte multe idei. A crescut foarte mult implicarea angajatilor, ceea este foarte important", spune Adina Rotileanu, director de marketing al Eureko.
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut