Coca-Cola testeaza piata cu o bautura carbogazoasa care contine lapte

Data publicarii: 28-07-2009 | Diverse

Compania Coca-Cola a lansat pe piata din SUA un produs care contine lapte degresat, apa carbogazoasa, zahar si aroma de fructe, intrarea noului produs in Europa depinzand de succesul acestuia in randul americanilor, informeaza The Guardian.

Denumita Vio, noua bautura se gaseste, pentru inceput, in magazinele din New York, San Francisco si Los Angeles, chiar daca produsele bazate pe lapte sunt mult mai populare pe pietele din Asia, precum cele din Hong Kong si Japonia.

Aparuta in patru variante - citrus burst, peach mango, tropical colada si very berry, bautura se vinde ambalata in sticla de aluminiu si costa aproximativ 2,5 dolari.

"Noi, de fiecare data cand lansam un nou produs, tinem cont, in primul rand, de preferintele si nevoile consumatorilor nostri. In momentul de fata, nu avem niciun plan sa lansam bautura Vio in Europa", a declarat un reprezentat al companiei.

Carla Ogeia Lewis, consulatant in domeniul trend-urilor si inovatiilor la compania de cercetare de piata Mintel, considera ca acest gen de produs nu va "prinde" pe piata din Marea Britanie. "Nu suntem o tara care consuma prea mult lapte UHT, spre deosebire de alte tari in care acest gen de produs este mult mai popular. Bauturile carbogazoase care contin lapte sunt mult mai populare in Asia. In Marea Britanie, oamenii s-ar putea sa cumpere la inceput produsul, o data, de doua ori, de curiozitate, insa, nu cred ca este ceva care va deveni popular si aici", spune Lewis.

O incercare similara de a castiga consumatori in Marea Britanie datorita unei bauturi care contine lapte a avut, acum sase ani, compania Britvic. Produsul nu s-a bucurat insa de succes.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: