Coca-Cola testeaza piata cu o bautura carbogazoasa care contine lapte
Data publicarii: 28-07-2009 | DiverseCompania Coca-Cola a lansat pe piata din SUA un produs care contine lapte degresat, apa carbogazoasa, zahar si aroma de fructe, intrarea noului produs in Europa depinzand de succesul acestuia in randul americanilor, informeaza The Guardian.
Denumita Vio, noua bautura se gaseste, pentru inceput, in magazinele din New York, San Francisco si Los Angeles, chiar daca produsele bazate pe lapte sunt mult mai populare pe pietele din Asia, precum cele din Hong Kong si Japonia.
Aparuta in patru variante - citrus burst, peach mango, tropical colada si very berry, bautura se vinde ambalata in sticla de aluminiu si costa aproximativ 2,5 dolari.
"Noi, de fiecare data cand lansam un nou produs, tinem cont, in primul rand, de preferintele si nevoile consumatorilor nostri. In momentul de fata, nu avem niciun plan sa lansam bautura Vio in Europa", a declarat un reprezentat al companiei.
Carla Ogeia Lewis, consulatant in domeniul trend-urilor si inovatiilor la compania de cercetare de piata Mintel, considera ca acest gen de produs nu va "prinde" pe piata din Marea Britanie. "Nu suntem o tara care consuma prea mult lapte UHT, spre deosebire de alte tari in care acest gen de produs este mult mai popular. Bauturile carbogazoase care contin lapte sunt mult mai populare in Asia. In Marea Britanie, oamenii s-ar putea sa cumpere la inceput produsul, o data, de doua ori, de curiozitate, insa, nu cred ca este ceva care va deveni popular si aici", spune Lewis.
O incercare similara de a castiga consumatori in Marea Britanie datorita unei bauturi care contine lapte a avut, acum sase ani, compania Britvic. Produsul nu s-a bucurat insa de succes.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025