Coca-Cola testeaza piata cu o bautura carbogazoasa care contine lapte
Data publicarii: 28-07-2009 | DiverseCompania Coca-Cola a lansat pe piata din SUA un produs care contine lapte degresat, apa carbogazoasa, zahar si aroma de fructe, intrarea noului produs in Europa depinzand de succesul acestuia in randul americanilor, informeaza The Guardian.
Denumita Vio, noua bautura se gaseste, pentru inceput, in magazinele din New York, San Francisco si Los Angeles, chiar daca produsele bazate pe lapte sunt mult mai populare pe pietele din Asia, precum cele din Hong Kong si Japonia.
Aparuta in patru variante - citrus burst, peach mango, tropical colada si very berry, bautura se vinde ambalata in sticla de aluminiu si costa aproximativ 2,5 dolari.
"Noi, de fiecare data cand lansam un nou produs, tinem cont, in primul rand, de preferintele si nevoile consumatorilor nostri. In momentul de fata, nu avem niciun plan sa lansam bautura Vio in Europa", a declarat un reprezentat al companiei.
Carla Ogeia Lewis, consulatant in domeniul trend-urilor si inovatiilor la compania de cercetare de piata Mintel, considera ca acest gen de produs nu va "prinde" pe piata din Marea Britanie. "Nu suntem o tara care consuma prea mult lapte UHT, spre deosebire de alte tari in care acest gen de produs este mult mai popular. Bauturile carbogazoase care contin lapte sunt mult mai populare in Asia. In Marea Britanie, oamenii s-ar putea sa cumpere la inceput produsul, o data, de doua ori, de curiozitate, insa, nu cred ca este ceva care va deveni popular si aici", spune Lewis.
O incercare similara de a castiga consumatori in Marea Britanie datorita unei bauturi care contine lapte a avut, acum sase ani, compania Britvic. Produsul nu s-a bucurat insa de succes.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut