Antena 3 nu va difuza campania Ministerului Turismului, dupa ce a aflat, din presa, pretul oferit
Data publicarii: 30-07-2009 | MediaCLIR Media, cea care gestioneaza spatiul publicitar al Antenei 3, nu a fost nici ea contactata de cele doua agentii care au castigat licitatia pentru campania "Turist in Romania", desi alti participanti la pitch au solicitat oferte de pret, au declarat reprezentantii companiei.
"Nu mi se pare corect ca un tert din piata sa-mi stabileasca preturile la statia pe care o reprezint. Pretul punctului de rating il stabilim noi, noi stim cat investim ca sa scoatem un punct de rating, de asta stabilim un pret", explica Laurentiu Ionete, manager CLIR Media.
Ionete spune ca a aflat din presa preturile care au fost stabilite, dar apreciaza ca acestea sunt mult sub valoarea pe care Antena 3 o practica. "Daca cele doua agentii care au castigat nu ne-au cerut nicio oferta, alte agentii care au pierdut pitch-ul au solicitat o oferta", precizeaza acesta.
Reprezentantii PRO TV si Realitatea TV au declarat, pentru NewsIn, ca nu vor difuza campania "Turist in Romania", considerand ca pretul oferit de agentiile Best Advertising si Optimedia, castigatoarele licitatiei de la Ministerul Turismului, este prea mic. In plus, reprezentantii Realitatea TV si PRO TV sustin ca nu au fost contactati in prealabil, dar ca, vazand, ulterior, preturile comunicate de minister printr-un comunicat, decizia este aceea de a nu difuza spoturile. Practica este aceea ca televiziunile sa fie consultate de agentiile de media care intra in cursa, inainte ca licitatia (pitch-ul) sa aiba loc.
Conducerile agentiilor castigatoare nu au putut fi contactate, iar ceilalti reprezentanti ai lor nu au fost in masura sa faca precizari.
MT a precizat, miercuri, intr-un comunicat, ca, in situatia in care o companie nu respecta obligatiile asumate prin contract, autoritatea contractanta executa garantia de buna executie, care, in acest caz, reprezinta 10% din valoarea contractului si poate cere in instanta despagubiri pentru prejudiciul cauzat. In egala masura, sustine ministerul, este regretabil ca cele trei televiziuni nu vor difuza, "pentru un pret atat de mic", spoturile de promovare pe plan intern a destinatiilor romanesti, dupa ce, in ultima luna, au criticat ministerul pe tema costurilor de promovare a turismului romanesc.
SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL, in parteneriat, au castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Turist in Romania". Ministerul Turismului a anuntat, marti, ca spoturile de 30 de secunde vor fi difuzate pe Pro TV, Realitatea TV si Antena 3. "Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV - primul post de televiziune national generalist, Realitatea TV si Antena 3 - primele doua posturi de stiri, conform masuratorilor de audienta realizate de GFK in perioada 01-31 mai 2009", se arata in comunicatul Ministerului Turismului.
Clasamentul ofertantilor a fost realizat prin aplicarea algoritmului de calcul prevazut in caietul de sarcini aferent achizitiei. Astfel, castigatorul a prezentat cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic in ceea ce priveste costul pe punctul de audienta (CPP), cu o valoare ponderata de 435,05 lei (fata de celelalte oferte, care se situau la 789 lei, 809,8 lei, 726,4 lei si respectiv 676,6 lei). Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema.
Campania "Turist in Romania" este programata sa se deruleze in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut