In pofida recesiunii, britanicii nu fac economii la internetul de mare viteza
Data publicarii: 06-08-2009 | DiverseIn plina recesiune, britanicii prefera sa reduca cheltuielile cu vacantele sau sa iasa mai rar in oras decat sa renunte la abonamentele de internet de mare viteza, de telefonie mobila sau de televiziune, arata un studiu al autoritatii de reglementare a audiovizualului din Marea Britanie, Ofcom.
Consumatorii incearca sa economiseasca bani in ceea ce priveste comunicatiile, dar sunt dispusi in continuare sa plateasca pentru servicii precum internet mobil de mare viteza sau televiziune digitala. Ei analizeaza mai multe oferte, semneaza contracte pe termen lung, la care costul este mai mic sau contracteaza pachete de internet, telefonie si televiziune de la aceeasi companie, potrivit Ofcom.
"In pofida recesiunii, oamenii petrec mai mult timp uitandu-se la televizor, folosindu-si telefoanele mobile sau accesand internetul", a explicat Peter Phillips, partener Ofcom. "Intre timp, devenim mai atenti la modul in care platim pentru aceste servicii si, pe langa oferte mai bune, cerem mai mult control", a adaugat el. In primul trimestru al anului 2009, 46% dintre consumatori au achizitionat un pachet cu doua sau mai multe servicii de la acelasi operator.
Raportul arata ca, in pofida situatiei economice dificile, consumatorii sunt dispusi in continuare sa plateasca pentru servicii precum televiziunea high definition si internetul mobil de mare viteza,
Peste un sfert dintre familiile britanice au un DVR (Digital Video Recorder), care le permite sa inregistreze in format digital. Peste doua milioane de familii au achizitionat servicii de televiziune high definition (HD), iar 17,6 milioane de televizoare echipate pentru acest tip de transmisii au fost vandute in Marea Britanie.
Aproape 70% dintre familiile britanice aveau internet de mare viteza la sfarsitul primului trimestru al anului 2009, fata de 58% in aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, peste 10% dintre familii aveau acces la internet mobil de mare viteza. Dintre cei care au internet mobil, trei sferturi au acces si la un serviciu de internet fix de mare viteza.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut