Telefonul mobil ar putea deveni unul dintre cele mai importante vehicule de publicitate
Data publicarii: 14-08-2009 | MediaPublicitatea pe telefonul mobil va reduce din ce in ce mai mult influenta brand-urilor asupra campaniilor facute de agentiile de publicitate si va acorda un rol mai important consumatorilor, reiese dintr-un studiu realizat de OgilvyOne.
Noile tehnologii vor muta accentul de pe reclamele care sunt livrate unidirectional pe consumatorul care va putea opta in privinta campaniilor pe care sa le urmareasca.
Acesta este un pas radical care se va face treptat, pana in 2020, releva studiul, cu toate ca majoritatea companiilor nu s-au inghesuit, pana in prezent, in a beneficia de oferta de publicitate pe mobil disponibila pe piata. De exemplu, in 2008, Procter & Gamble a cheltuit pentru reclame pe telefonul mobil doar 0,17% din bugetul total de publicitate de sapte miliarde de euro.
Pentru a fi cat mai atractive pentru clienti, serviciile de telefonie care fac posibila difuzarea publicitatii au nevoie de imbunatatiri, mai ales in privinta modalitatilor de masurare a audientei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut