Telefonul mobil ar putea deveni unul dintre cele mai importante vehicule de publicitate

Data publicarii: 14-08-2009 | Media

Publicitatea pe telefonul mobil va reduce din ce in ce mai mult influenta brand-urilor asupra campaniilor facute de agentiile de publicitate si va acorda un rol mai important consumatorilor, reiese dintr-un studiu realizat de OgilvyOne.

Noile tehnologii vor muta accentul de pe reclamele care sunt livrate unidirectional pe consumatorul care va putea opta in privinta campaniilor pe care sa le urmareasca.

Acesta este un pas radical care se va face treptat, pana in 2020, releva studiul, cu toate ca majoritatea companiilor nu s-au inghesuit, pana in prezent,  in a beneficia de oferta de publicitate pe mobil disponibila pe piata. De exemplu, in 2008, Procter & Gamble a cheltuit pentru reclame pe telefonul mobil doar 0,17% din bugetul total de publicitate de sapte miliarde de euro.

Pentru a fi cat mai atractive pentru clienti, serviciile de telefonie care fac posibila difuzarea publicitatii au nevoie de imbunatatiri, mai ales in privinta modalitatilor de masurare a audientei.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: