Show-room-ul Infiniti a fost relocat din Otopeni in Bucuresti, din cauza crizei
Data publicarii: 21-08-2009 | AfaceriInfiniti, brandul premium al constructorului nipon de autoturisme Nissan, si-a relocat show-room-ul din Otopeni in Bucuresti, deoarece dezvoltatorul imobilului din localitatea ilfoveana a fost afectat de criza si nu a mai putut finaliza investitia.
"Proiectul show-room-ului de la Otopeni (care trebuia sa fie deschis in luna septembrie, n.r.) a fost anulat. Contextul economic nu a ocolit, din pacate, nici pe dezvoltatorul imobilului din Otopeni, acesta fiind in imposibilitatea de a-si indeplini sarcinile contractuale. Suntem totusi optimisti in finalizarea proiectului cu o intarziere minima, probabil undeva la o luna, intr-o locatie mult mai avantajoasa pentru brandul nostru. Noul centru se va deschide la parterul uneia dintre cladirile proiectului City Gate, din Piata Presei Libere", a declarat directorul general al AutoJapan, importatorul exclusiv pentru Romania al Infiniti, Mircea Eremia.
Acesta considera ca, cel mai tarziu la inceputul lunii noiembrie, va putea deschide oficial noua locatie. Eremia estima, la sfarsitul lunii iunie, ca investitia in show-room-ul de la Otopeni se va ridica la valoarea de un milion de euro.
"Este prematur sa estimam noul nivel al costurilor de investitie, avand in vedere faza premergatoare licitatiei pentru alegerea antreprenorului. Estimam deschiderea show-room-ului undeva in a doua jumatate a lunii octombrie, primele zile ale lui noiembrie", a mai spus Eremia.
Directorul general al AutoJapan a mai precizat ca targetul initial al companiei, de a comercializa 100 de unitati Infiniti in primul an de la intrarea oficiala pe piata, este mentinut, bazandu-se pe deschiderea show-room-ului de la finele lunii octombrie, inceputul lunii noiembrie, insa alte prognoze, pe o "piata auto haotica" in acest moment, sunt greu de facut.
"In conditiile actuale, insa, este foarte greu de preconizat incotro ne indreptam. Activam pe piata haotica in acest moment, unde legea este facuta de nivelul discountului oferit. Nu dorim sa intram in acest joc, pentru ca in final, chiar daca momentan nu realizam acest lucru, vom avea de pierdut. Este foarte adevarat ca ne confruntam cu o situatie economica fara precedent si trebuie sa ne adaptam conditiilor speciale, prin realizarea unui proiect de cash-flow cat mai eficient, dar totusi cred ca trebuie sa ne concentram mai mult pe paastrarea imaginii brandului, in general. O marca puternica pana acum poate pierde enorm la nivel de imagine dupa aceasta criza", a mai declarat Mircea Eremia.
Oficialul Infiniti a adaugat ca angajatii companiei au efectuat stagii de pregatire profesionala, atat la departamentul vanzari, cat si la tehnic, in Bucuresti, Varsovia si Role (Elvetia), cheltuielile fiind impartite intre AutoJapan si Infiniti Europe.
Modelele comercializate de Infiniti in Europa sunt G-Sedan, Coupe, Cabriolet- si SUV-urile FX si EX.
AutoJapan este distribuitorul exclusiv pentru Romania al produselor Infiniti si face parte din grupul AutoItalia. In luna iunie, compania avea sase angajati, urmand ca, pana la finele anului, numarul acestora sa se dubleze.
Grupul AutoItalia este importatorul exclusiv pentru Romania al marcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati, Infiniti si al motocicletelor Honda. Reteaua nationala a grupului cuprinde 36 de dealeri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut