TVR va plati zeci de milioane de euro pentru a difuza meciurile UEFA
Data publicarii: 01-09-2009 | MediaBugetul alocat de televiziunea publica pentru cei trei ani de transmisiuni din cadrul UEFA Champions League se ridica la cateva zeci de milioane de euro, acesta fiind cel mai scump eveniment de televiziune de la noi, a declarat, ieri, in cadrul unei conferinte de presa, Ionel Stoica, moderatorul emisiunilor UEFA Champions League de la TVR.
Efortul financiar este unul foarte mare, dar nu putem divulga suma exacta, din cauza clauzelor de confidentialitate din contract", a explicat acesta. Stoica a precizat, printre altele, ca, dat fiind ca difuzarea acestei competitii sportive trebuia sa se faca in sistem High Definition, ca urmare a deciziei UEFA, TVR a inchiriat un car de transmisie cu 15 camere cu "cateva mii de euro". "Carul costa peste cinci milioane de euro, daca vrei sa il cumperi. Am ales aceasta solutie in urma unei licitatii la care au participat o firma din Olanda, una din Anglia si una din Germania. Am ales-o pe cea din Germania", a explicat acesta. Andi Vilara, comentator la TVR, a mai spus ca echipa implicata in transmiterea evenimentului ajunge pana la 100 de oameni.
De asemenea, TVR a achizitionat si un program de grafica interactiva care va fi folosit pentru analizarea ulterioara a meciurilor. Contactat de Business Standard, Ioan Todan, directorul departament sport al TVR, a declarat ca ordinul zecilor de milioane de euro i se pare prea mare pentru valoarea reala a bugetului alocat de TVR pentru UEFA Champions League. "Suma asta nu o stim decat eu, presedintele director general si directorul financiar. Cateva zeci de milioane de euro e prea mult, si, oricum, reprezinta costul pe trei ani, poate vrem sa cumparam si un car al nostru in perioada asta, include si costurile de licenta si tot", a spus Todan.
Radu Budes, managing partner al regiei Splendid Media, care gestioneaza spatiul publicitar de pe TVR, afirma ca nu poate estima incasarile pe care le va avea postul public din reclamele inserate in transmisiunile de la UEFA Champions League. "Nu au mai fost astfel de meciuri de multi ani pe TVR, asa ca as risca sa estimez gresit. Programele legate de UEFA vor avea preturi speciale, si ne asteptam sa avem un grad de incarcare ridicat, mai ales ca noi avem, pe TVR, limita de opt minute de publicitate pe ora, nu 12 cum e in cazul posturilor comerciale", a explicat Budes.
Integral in Business Standard
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut