Piata de publicitate din Europa Centrala si de Est este in agonie dupa ce multe firme au renuntat la promovare
Data publicarii: 03-09-2009 | MediaPiata de publicitate din Europa Centrala si de Est a inregistrat o corectie severa in prima jumatate a anului, in conditiile in care companiile au decis sa-si reduca substantial investitiile in promovare. In tari precum Bulgaria, Polonia sau Ungaria cresterile industriei de publicitate inregistrate in anii trecuti sunt doar o amintire.
Piata de publicitate din Cehia face fata cel mai bine crizei economice. Primele 20 de companii cu cele mai mari bugete de publicitate au cheltuit 8,33 mld. coroane cehe (328 mil. euro) pentru promovarea produselor si serviciilor, in crestere cu 9,4% fata de anul trecut, potrivit unui raport realizat de agentia TNS Media Intelligence, scrie Profit.cz. Cu toate acestea, piata a scazut cu 2,1%.
In cazul marilor corporatii de pe piata, situatia actuala este o oportunitate pentru a-si consolida brandurile, insa expertii in domeniu sunt de parere ca industria media nu-si va reveni prea curand.
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut