Piata de publicitate din Europa Centrala si de Est este in agonie dupa ce multe firme au renuntat la promovare

Data publicarii: 03-09-2009 | Media

Piata de publicitate din Europa Centrala si de Est a inregistrat o corectie severa in prima jumatate a anului, in conditiile in care companiile au decis sa-si reduca substantial investitiile in promovare. In tari precum Bulgaria, Polonia sau Ungaria cresterile industriei de publicitate inregistrate in anii trecuti sunt doar o amintire.

Piata de publicitate din Cehia face fata cel mai bine crizei economice. Primele 20 de companii cu cele mai mari bugete de publicitate au cheltuit 8,33 mld. coroane cehe (328 mil. euro) pentru promovarea produselor si serviciilor, in crestere cu 9,4% fata de anul trecut, potrivit unui raport realizat de agentia TNS Media Intelligence, scrie Profit.cz. Cu toate acestea, piata a scazut cu 2,1%.

In cazul marilor corporatii de pe piata, situatia actuala este o oportunitate pentru a-si consolida brandurile, insa expertii in domeniu sunt de parere ca industria media nu-si va reveni prea curand.

Integral in Ziarul Financiar

Ultimele stiri pe BankNews.ro: