Gfk Romania a obtinut in primele sase luni ale anului afaceri de peste 16,5 milioane lei

Data publicarii: 07-09-2009 | Afaceri

Gfk Romania a inregistrat in primele sase luni ale anului afaceri de peste 16,5 milioane lei, la acelasi nivel cu cifra inregistrata in perioada similara a anului precedent, potrivit unui comunicat remis luni de companie.

Potrivit Gfk Romania, numarul clientilor companiei a crescut in primul semestru al anului, fata de aceeasi perioada a anului precedent, precum si cererea pentru metodologii complexe de analiza de piata ca pricing-ul sau panelul de gospodarii, care ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor.

Compania a obtinut in 2008 afaceri de peste 33 milioane lei, in crestere cu 95%, fata de anul anterior, si un profit net de 2 milioane de lei. De asemenea, cota de piata inregistrata a fost de 19,3%, cu 6 procente mai mult decat cea din 2007. 

GfK Romania a fost fondata in 1992 si este parte integranta a Grupului GfK. 

Activitatile sale sunt structurate in patru segmente: Custom Research - cercetare Ad Hoc, Consumer Panel - cercetare continua pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continua pentru bunuri electronice si electrocasnice si Media - cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media.

Grupul GfK a fost infiintat in 1934, iar in prezent a ajuns la 130 reprezentante, birouri si participari active in peste 90 de tari si aproximativ 10.000 de angajati.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: