Software-ul care detecteaza emotiile consumatorilor va fi lansat in Europa si America
Data publicarii: 08-09-2009 | DiverseSoftware-ul care detecteaza emotiile consumatorilor la contactul cu un produs nou sau cu o reclama, EMO Sensor, a fost finalizat de compania de studii de piata GfK si este gata sa fie lansat in Europa si pe continentul american, informeaza reprezentantii companiei.
Realizatorii studiilor de piata sunt din ce in ce mai atenti la administrarea si optimizarea dimensiunilor emotionale ale strategiilor de brand si campaniilor de comunicare. EMO Sensor a fost produs pentru a-i ajuta sa inteleaga si sa administreze mai bine experientele emotionale pe care consumatorii le au fata de branduri, argumenteaza GfK.
Software-ul masoara tabloul de emotii pe care consumatorii le experimenteaza cand intra in contact cu un brand. GfK va folosi acest senzor, in primul rand, in domeniul cercetarii de brand si comunicare, pentru a ajuta specialistii din marketing sa evalueze si sa-si optimizeze campaniile de marketing.
EMO Sensor este rezultatul unui program de cercetare care a explorat emotiile consumatorilor care sunt relevante pentru marketing. Cercetarea a relevat 22 de emotii diferite care au un impact semnificativ in comportamentul consumatorilor. Aceste emotii reprezinta baza sistemului de masurare standardizat la nivel international, care foloseste imagini pentru a evalua raspunsul emotional la stimulii din marketing.
Realizatorii studiilor de piata, care vor sa afle cum si de ce consumatorii iau deciziile de cumparare, vor primi un important ajutor de la noul soft, capabil sa evalueze trairile consumatorului atunci cand acesta vede un spot publicitar sau incearca un produs nou.
Softul va evalua emotiile prin analizarea unei simple fotografii a consumatorului, urmand sa furnizeze concluzii considerate relevante pentru studiile de piata. Pentru o mai mare acuratete, analizarea fotografiilor ar putea fi combinata cu o aplicatie care masoara emotiile prin intermediul investigatiilor verbale.
Compania GfK a dezvoltat EMO Sensor in parteneriat cu Institute for Consumer and Behavioral Research de la Saarland Universitz din Germania.
EMO Sensor va fi prezentat oficial la Congresul ESOMAR, care va avea loc intre 15 si 18 septembrie, in Elvetia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut