Banca Transilvania si Aegon Romania lanseaza un produs de economisire cu asigurare de viata
Data publicarii: 10-09-2009 | Finante-BanciBanca Transilvania si Aegon Romania lanseaza un produs co-branded de economisire cu asigurare de viata, cu o durata a contractului de 20 de ani, pentru persoane cu varsta intre 18 si 50 de ani, au anuntat joi cele doua institutii.
Produsul, care este denumit Planul de Economisire si Protectie, este disponibil in lei, in doua variante - Basic si Premium - si se distribuie prin reteaua de unitati a Bancii Transilvania.
Clientii pun deoparte o suma de bani, periodic, partea investitionala fiind administrata prin fondurile mutuale BT Obligatiuni si BT Clasic ale companiei BT Asset Management, membra a grupului financiar Banca Transilvania.
Acest produs permite transferul banilor intre fondurile de investitii, in functie de optiunea clientilor. In cazul in care pe durata contractului au avut loc evenimente nefericite in viata acestora, deponentul sau familia sa vor primi o suma de bani.
"Avem un portofoliu de clienti in crestere, peste 1,3 milioane de persoane lucreaza cu noi si suntem puternici pe partea de retail", a declarat directorul general al Bancii Transilvania, Robert Rekkers.
La randul sau, directorul general al Aegon Romania sustine ca peste 60% dintre romani "sunt preocupati astazi de modul in care le va arata viitorul, sunt ingrijorati in privinta stabilitatii financiare".
In iunie 2009, Aegon a cumparat de la BT participatia de 50% pe care o detinea, la randul ei, in cadrul companiei si a devenit actionar unic. In Romania, grupul Aegon are doua linii de afaceri - pensii private si asigurari de viata.
Aegon Asigurari de Viata are un capital social de 39,18 milioane lei si este detinuta de Aegon Woningen Nova BV (99% din actiuni) si Aegon Tsjechie Holding BV.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall