Orange Romania isi va segmenta portofoliul de abonamente in trei categorii

Data publicarii: 18-09-2009 | Afaceri

Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, isi va segmenta portofoliul de abonamente in trei categorii, in functie de necesitatile clientilor de telefonie mobila, a anuntat, vineri, compania.

Noul portofoliu va grupa abonamentele sub trei simboluri care definesc tipologii diferite de comunicare ale clientilor: Delfin, Pantera si Fluture, se arata in comunicatul companiei.

"Am identificat oportunitatea unei schimbari structurale a ofertei de abonamente, care sa fie adaptata necesitatilor actuale de consum si de control al costurilor si care sa se diferentieze pe piata. Prin simplificarea planurilor tarifare si a modului de comunicare a ofertelor, clientii nostri vor putea identifica mai usor abonamentul potrivit (...)", a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer, Orange Romania.

Sub simbolul Delfinului se regasesc abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri. Clientii pot alege dintre cele opt variante de abonamente Delfin. Abonamentele Pantera cuprind toata gama de servicii - voce, mesaje scrise si internet mobil, fiind disponibile in sase variante. Al treilea tip de abonamente (Fluture) ofera acces la optiunile PrePay, plus 100 de minute in retea si 5 MB pentru acces la internet.

Orange Romania are peste 10 milioane de clienti, fiind parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 186 de milioane de clienti pe cinci continente.

Veniturile Orange Romania au scazut in primul semestru din 2009 cu 15,4%, la 531 milioane euro, din cauza deteriorarii mediului economic.

Principalii concurentii ai Orange Romania pe piata locala de telefonie mobila sunt Vodafone Romania si Cosmote Romania.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: