Orange Romania isi va segmenta portofoliul de abonamente in trei categorii
Data publicarii: 18-09-2009 | AfaceriOrange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, isi va segmenta portofoliul de abonamente in trei categorii, in functie de necesitatile clientilor de telefonie mobila, a anuntat, vineri, compania.
Noul portofoliu va grupa abonamentele sub trei simboluri care definesc tipologii diferite de comunicare ale clientilor: Delfin, Pantera si Fluture, se arata in comunicatul companiei.
"Am identificat oportunitatea unei schimbari structurale a ofertei de abonamente, care sa fie adaptata necesitatilor actuale de consum si de control al costurilor si care sa se diferentieze pe piata. Prin simplificarea planurilor tarifare si a modului de comunicare a ofertelor, clientii nostri vor putea identifica mai usor abonamentul potrivit (...)", a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer, Orange Romania.
Sub simbolul Delfinului se regasesc abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri. Clientii pot alege dintre cele opt variante de abonamente Delfin. Abonamentele Pantera cuprind toata gama de servicii - voce, mesaje scrise si internet mobil, fiind disponibile in sase variante. Al treilea tip de abonamente (Fluture) ofera acces la optiunile PrePay, plus 100 de minute in retea si 5 MB pentru acces la internet.
Orange Romania are peste 10 milioane de clienti, fiind parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 186 de milioane de clienti pe cinci continente.
Veniturile Orange Romania au scazut in primul semestru din 2009 cu 15,4%, la 531 milioane euro, din cauza deteriorarii mediului economic.
Principalii concurentii ai Orange Romania pe piata locala de telefonie mobila sunt Vodafone Romania si Cosmote Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut