Agency:Wiz, un nou tip de agentie full-service pe piata locala de publicitate
Data publicarii: 21-09-2009 | MediaAcest nou model de business permite clientilor sa stabileasca pretul pentru toate materialele de publicitate traditionala. Modelul este deja pus in practica pe pietele din Vest in diverse domenii, printre care si advertising-ul. Luna septembrie aduce pe piata romaneasca de advertising un nou tip de agentie full-service. Agency:Wiz propune un model de business adaptat contextului economic actual si noilor realitati care vor guverna de acum inainte relatiile dintre cumparatori (cerere) si ofertanti (oferta). Acest nou model de business le va permite clientilor sa stabileasca pretul pentru toate materialele de publicitate traditionala.
Schimbarea regulilor care stau la baza fluxului financiar
"Ne propunem sa schimbam regulile care stau acum la baza fluxului financiar dintre Agentie si Client, promovand un produs publicitar al carui pret este stabilit de insusi cumparatorul acestuia (clientul). O componenta importanta a modelului de business propus de Agency:Wiz este increderea in capacitatea clientului de a stabili valoarea serviciilor pe care le primeste", a declarat Lorena Manolica, co-fondator Agency:Wiz.
O noutate pe piata romaneasca, modelul financiar aflat la baza ofertei de servicii Agency:Wiz - "plateste cat valoreaza" - este deja pus in practica pe pietele vestice, in diverse domenii, precum: consultanta de vanzari, marketingul & trainingul de personal, piata restaurantelor, hotelurilor, publicatiilor si chiar a serviciilor de publicitate. Pe langa acest model de business si oferta de servicii integrate, care imbina perfect publicitatea online (digitala) cu cea offline (traditionala), Agency:Wiz le ofera clientilor sai si consultanta strategica de marketing.
"Agency:Wiz a construit, pe criteriul avantajului de know-how, structural si geografic, o echipa integrata de profesionisti ai publicitatii traditionale si digitale, cu experienta in Europa si America de Nord. Rezultatul este un produs de marketing si publicitate la standarde vestice, focalizat pe ROI/rezultate", incheie Madalina Puni, co-fondator Agency:Wiz.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut