GfK Romania si-a deschis o filiala la Iasi, printr-o investitie de peste un milion euro

Data publicarii: 24-09-2009 | Afaceri

GfK Romania, cel mai mare institut de cercetare de piata local, si-a deschis o filiala la Iasi, urmare a unei investitii de peste un milion de euro, a anuntat joi institutul.

"Deschiderea centrului de la Iasi ne ofera multe avantaje, cele mai importante fiind cele de reducere a costurilor si de imbunatatire a serviciilor pe care le punem la dispozitia clientilor nostri", a declarat directorul general GfK Romania, Andi Dumitrescu.

Potrivit reprezentantilor companiei, infiintarea la Iasi a unui call center, mai mare decat cel din Bucuresti, a permis mutarea integrala la Iasi a operatiunii de culegere telefonica a datelor in toata tara (metoda CATI - intervievare telefonica asistata de calculator), lucru care a dus la optimizarea costurilor.

"Aceasta noua capacitate, cu 72 de statii de lucru, face posibila realizarea mai multor interviuri intr-un interval mai scurt de timp decat inainte, ceea ce faciliteaza si transmiterea datelor cu mai multa rapiditate. Prin metoda CATI, se pot realiza de la studii de satisfactie a clientilor, la studii de loialitate, de segmentare sau cercetari tip Cumparatorul Misterios", se arata in comunicat.

GfK Romania, fondata in 1992, este parte integranta a Grupului GfK. Activitatile sale sunt structurate in patru segmente: Custom Research (cercetare Ad Hoc), Consumer Panel (cercetare continua pentru bunuri de larg consum), Retail and Technology (cercetare continua pentru bunuri electronice si electrocasnice) si Media (cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media).

Grupul GfK, una din cele mai mari organizatii de cercetare de piata din lume, a fost infiintat in urma cu 75 de ani, ca prima companie de cercetare de piata in Germania. Grupul are mai mult de 150 de sucursale in 100 de tari de pe cinci continente.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: