Masterhouse Grup a investit 2,5 milioane euro in lansarea pe piata a gamei de lactate Dar

Data publicarii: 06-10-2009 | Afaceri

Masterhouse Grup a investit 2,5 milioane euro pentru lansarea pe piata a gamei de lactate Dar, ce contin 12 produse, investitie realizata in proportie de 90% din fonduri SAPARD si credite bancare, a declarat marti administratorul companiei, Remus Danaila.

Compania detine in prezent o fabrica de productie in judetul Giurgiu, ce a fost inaugurata in decembrie 2008. Unitatea are o capacitate de procesare de aproximativ 25.000 litri pe zi.

Gama de lactate Dar, distribuita in prezent doar in Bucuresti, contine lapte, iaurt, iaurt de baut, sana si smantana.

"Cantitatea procesata in fabrica noastra din judetul Giurgiu poate sa ajunga la o productie de 25.000 litri/zi, insa intentionam ca in urmatorii doi ani sa ajungem la circa 100.000 litri lapte/zi", a spus Danaila.

Potrivit acestuia, pentru realizarea obiectivului, compania are in plan deschiderea a inca doua unitati de procesare care vor duce si la extinderea distributiei gamei in intreaga tara.

"Fabrica din Giurgiu va asigura partea de sud a tarii, vom deschide o alta fabrica in Neamt, pentru distributia in Moldova si o alta unitate pentru restul tarii", a precizat Remus Danaila.

De asemene, directorul de vanzari si marketing al companiei, Stefan Popescu, a declarat ca, in prezent, produsele Dar sunt distribuite in magazinele de proximitate, compania fiind in negocieri cu marile retele internationale pentru intrarea pe segmentul Key Account.

Reprezentantii companiei au mai adaugat ca laptele ce intra in procesare este achizitionat in totalitate de la fermieri autohtoni, nefiind necesara inca apelarea la importuri. Acestia au mai spus ca strategia companiei in urmatorii ani se va axa pe investitii in modernizarea fabricii de la Giurgiu, cresterea capacitatii de productie, investitii in resurse umane si dezvoltarea echipei de salariati, investitii in asigurarea calitatii produselor si a protectiei sanitar-veterinare.

Compania mai intentioneaza sa deschida doua ferme proprii, pentru asigurarea materiei prime si extinderea portofoliului de produse, altele decat lactate.

Intrarea Masterhouse Grup pe piata produselor lactate se produce la scurt timp de la majorarea capitalului prin aportul adus de catre compania Top Brands Distribution, care detine in prezent 66,67% din capitalul social de 924.700 lei. Top Brands Distribution este un jucator important pe piata de distributie din Romania. Compania a fost infiintata in 1998 si are in prezent peste 450 angajati si peste 20.000 de clienti, distribuind produsele Philip Morris si Kraft Foods.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: