RBS Romania lanseaza un nou serviciu de operatiuni bancare prin telefon
Data publicarii: 23-10-2009 | Finante-BanciRBS Romania lanseaza un nou serviciu de operatiuni bancare prin telefon - Phone Banking - prin care clientii sai isi vor putea administra finantele personale si vor putea efectua tranzactii bancare sunand la RBS Call Centre, a anuntat banca, vineri, intr-un comunicat.
Noul serviciu se adreseaza clientilor de retail si va fi disponibil non-stop, clientii trebuind sa sune la RBS Call Centre si sa solicite tranzactia dorita. Detaliile privind contractarea acestui serviciu sunt disponibile la RSB Call Centre, pe pagina de internet a bancii sau in sucursalele sale.
Prin serviciul Phone Banking, clientii RBS au acces la conturile lor si pot efectua operatiuni bancare de transfer de fonduri, plata utilitatilor, constituire sau lichidare de depozite la termen, schimb valutar, deschidere sau inchidere de cont curent si diverse alte operatiuni, de la cele standard la cele mai complexe.
"Ceea ce ne dorim este sa dezvoltam produse si servicii care sa le ofere clientilor o mai mare mobilitate, precum si posibilitatea de a alege modul in care isi administreaza timpul si banii. Procesul a inceput acum cativa ani prin dezvoltarea canalelor alternative de efectuare a platilor", a spus directorul de retail pe Romania al RBS Romania, Haris Hanif.
Potrivit unui studiu recent, citat de RBS Romania, sase din zece romani se declara nemultumiti de timpul lor liber, majoritatea simtind ca au din ce in ce mai putin timp pe care sa il petreaca asa cum isi doresc.
In Romania, banca este prezenta pe piata din noiembrie 1995. In prezent, isi desfasoara activitatea in 15 orase prin intermediul celor 31 de unitati, dintre care trei sunt dedicate Royal Preferred Banking, precum si cu ajutorul fortei de vanzari directe.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall