Real deschide al treilea Hypermarket din Timisoara, cu o investitie de 24,4 milioane euro

Data publicarii: Astazi, 02-12-2009 | Afaceri

Real deschide joi al treilea hypermarket din Timisoara, cu o investitie de 24,4 milioane euro, pe o suprafata totala construita de 12.500 de metri patrati, a anuntat retailerul.

"Real,- Timisoara Est este amplasat la iesirea din oras, inspre Lugoj. Noul magazin se desfasoara pe o suprafata totala construita de 12.500 de metri patrati, dispune de o suprafata utila de vanzare de 7.500 de metri patrati si beneficiaza de o parcare cu peste 500 de locuri" potrivit retailerului.

Investitia de peste 24,2 milioane de euro cuprinde, pe langa cladirea propriu-zisa, echipamente frigorifice ultraperformante, dispozitive de cantarire de ultima generatie, cuptoare si grill de mare capacitate, nu mai putin de 48 de case de marcat si o gama sortimentala ce numara peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare provenite in proportie de peste 90% de la producatori si furnizori nationali.

Cu acest al treilea magazin deschis la Timisoara care se alatura primelor doua deschise in martie 2006 si noiembrie 2007, real,- Hypermarket a investit la Timisoara aproximativ 70 de milioane de euro si a creat in jur de 900 de locuri de munca consolidandu-si astfel pozitia de lider in materie de investitii in comertul alimentar din zona Banatului si angajator de top in regiune.

"Pentru noi, Timisoara este orasul in care ne-am nascut pe piata romaneasca in urma cu mai bine de trei ani, iar primirea calduroasa pe care orasul ne-a facut-o atunci ne-a dat incredere sa continuam extinderea retelei si a  investitiilor. De altfel, Vestul tarii, in ansamblul sau, reprezinta un teritoriu strategic pentru real,-, nu doar prin magazinele pe care le avem aici dar si prin parteneriatele solide, pe termen lung, pe care ni le propunem cu furnizorii locali si regionali. Timisorenii, care ne cunosc de peste trei ani, deja stiu ca suntem deopotriva un partener de incredere pentru mediul de afaceri din regiune, dar si angajator de elita, care ofera oportunitati de cariera la scara nationala si internationala pentru intregul sau personal. Deschiderea noului magazin dovedeste angajamentul nostru pe termen lung ca jucator pe piata din Timisoara, dar si puterea companiei in competitia pentru reducerea preturilor. Aceste lucruri sunt in primul rand in avantajul consumatorilor din Timisoara, care vor beneficia in viitor de preturi mai mici, datorate unei competitii puternice.", a declarat Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket Romania.

Potrivit comunicatului transmis de retailer, incepand cu acest an, Real,- a imbunatatit si modul de prezentare a vinurilor la raft; layout-ul special al prezentarii vinului, in functie de culoare, ca prim factor de decizie a consumatorului si de locul de origine (tara, podgorie, centru viticol), ajuta consumatorul in a se orienta si in a decide mai usor care este vinul pe care si-l doreste pe masa. Mai mult, odata cu deschiderea Real,- Timisoara Est, timisorenii vor avea acces la cel mai modern sistem de degustare a vinurilor, ENOMATIC, prin care se ofera posibilitatea de degustare a unui anume sortiment de vin inainte de a-l cumpara. Pana in momentul de fata, sistemul ENOMATIC a fost disponibil doar in magazinele din Bucuresti si in real,- Constanta Nord. Clientii pot alege dintr-o gama de 24 de vinuri, din care 16 rosii si 8 vinuri albe si roze.

Tot in acest an, Real,- a introdus in magazinele sale produsele sub marca proprie real,- QUALITY. Sortimentul diversificat de articole real,- QUALITY include atat produse alimentare din diferite categorii, precum paste, orez, dulciuri, bauturi, pre-mixuri pentru prajituri, conserve, produse proaspete din categoria branzeturilor, mezelurilor, paine, pizza congelata etc., cat si produse nealimentare, precum detergenti sau cosmetice. Concomitent cu dezvoltarea brand-ului real,- QUALITY, real,- Romania a introdus in magazinele sale alte doua marci proprii apreciate, real,- BIO - produse cu origine biologica controlata - si real,- Selection - articole din categoria premium, la preturi rezonabile.

Anul trecut, real,- Hypermarket Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor, ca urmare a continuarii expansiunii si a unei cresteri organice la nivelul magazinelor existente. Cifra de afaceri a crescut de la 1,22 miliarde lei (367 milioane Euro) in 2007 la 2,35 milliarde lei (638 milioane Euro) in 2008, ceea ce reprezinta o crestere de 92% (73.8% echivalent Euro, ajustat cu efectele cursului de schimb) in comparatie cu anul anterior. In acelasi timp, Real si-a continuat planurile de expansiune pe piata de retail romaneasca prin deschiderea de 6 noi magazine in 2008 si 3 in 2009, astfel incat reteaua numara in prezent 23 de hipermarketuri in Bucuresti si alte orase importante din tara (cate trei hzpermarketuri in Timisoara si Bucuresti, cate doua in Constanta si Oradea si cate un magazin in Arad, Bacau, Baia Mare, Brasov, Cluj, Craiova, Deva, Galati, Pitesti, Satu Mare, Sibiu, Suceava si Tg. Mures). Numarul de angajati ai companiei la sfarsitul anului 2008 a fost de 7.568 (medie anuala care include si sediul central) cu 3.054 mai multi decat media anului 2007.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: