Discount de 5%, carligul companiilor de asigurari pentru atragerea clientilor
Data publicarii: 03-12-2009 | AutoCompaniile de asigurari au renuntat in mare parte la produsele sau serviciile complementare cu care si-au obisnuit clientii in campaniile de iarna ce vizau vanzarea politelor auto obligatorii. In an de criza, principala masura pentru atragerea clientelei este discountul de 5% oferit la plata integrala a asigurarii. La aceasta reducere se adauga si cea de 10% de care vor beneficia 9 din 10 soferi care vor incheia polita de raspundere civila auto (RCA), ca urmare a aplicarii sistemului bonus-malus din ianuarie 2010.
Promotiile de iarna oferite la achizitia politelor RCA dispar in an de criza, lasand locul reducerii de 5%, in cazul in care soferii isi cumpara o polita pe 12 luni. Astra Asigurari ofera clientilor comoditate in cumpararea politelor. Compania a lansat un site unde cei interesati pot incheia fara mari batai de cap polita RCA, urmand s-o achite fie online, fie prin modalitatile clasice de plata, respectiv la ghiseul bancilor partenere sau prin transfer bancar. Metoda aduce soferilor interesati de cumpararea politei un discount de 5% pe care nu-l pot obtine incheind asigurarea la sediul societatii.
Un discount de cinci procente este oferit si de Uniqa Asigurari la plata integrala a politei. Pe langa aceasta bonificatie, compania a anuntat ca va furniza gratuit clientilor care incheie orice polita de asigurare un serviciu de avertizare prin sms sau email privind aparitia unor fenomene meteo extreme, care va fi valabil de la 1 ianuarie 2010, pana la finalul anului. Serviciul va fi personalizat in functie de domiciliul clientului, pe baza codului postal, si va oferi informatii in cazul producerii de vijelii, furtuni, ploi torentiale, ninsori abundente, lapovita si polei. Fie ca-si vor lua sau nu masuri de precautie sau nu, clientii vor fi despagubiti in caz de daune, spun reprezentantii Uniqa.
Si BCR Asigurari ofera la plata integrala a politei acelasi bonus de 5%, desi, in urma cu un an, clientii primeau la incheierea politei pe un an, in intervalul decembrie-ianuarie, si un mp3 player.
Pe de alta parte, Asirom ofera clientilor fideli un bonus de 10%. In acelasi timp, Allianz Tiriac anunta reducere si CASCO extern gratuit, cu conditia ca soferul sa cumpere, la pachet, RCA si asigurare auto facultativa, conform anuntului afisat pe site.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut