Fiat ar putea vinde autoturismele Lancia sub brandul Chrysler pe cele mai multe piete
Data publicarii: 04-12-2009 | AutoGrupul auto italian Fiat ar putea sa vanda modelele Lancia sub brandul Chrysler in majoritatea pietelor si sa pastreze marca Lancia numai in unele tari, a declarat directorul general al grupului, Sergio Marchionne, citat de AFP.
"Nu exista nicio indoiala ca, in afara unui numar limitat de piete din Europa, Chrysler va deveni marca mondiala", pentru ca este mai cunoscuta decat Lancia, ce se vinde in principal in Italia, a declarat Marchionne, pentru Automotive News Europe.
"Trebuie sa fim atenti sa nu distrugem radacinile Lancia, sa gasim o solutie prin care sa pastram identitatea Lancia, printr-un acord ce pune in comun cat mai mult posibil portofoliul" modelelor cu Chrysler, a adaugat el.
Potrivit Automotive News, Fiat va decide viitorul Lancia pana la sfarsitul anului viitor.
Fiat ar putea decide sa vanda autoturismele sub marca Lancia numai in Italia, Franta si Belgia sau sa transforme Lancia intr-o marca secundara a grupului Chrysler in Europa, a anuntat publicatia.
In 2008, Lancia a vandut 103.000 autoturisme, dintre care 93.000 in Italia. Potrivit cotidianului financiar MF, ce citeaza surse din industrie, Fiat ar putea decide chiar sa pastreze marca Lancia numai in Italia.
Fiat, care a preluat controlul asupra operatiunilor Chrysler, vrea sa beneficieze de toate sinergiile posibile cu grupul american.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut