Ana Pan a realizat o cifra de afaceri de 4 milioane euro in primele noua luni din 2009

Data publicarii: 06-12-2009 | Afaceri

Ana Pan a realizat o cifra de afaceri de patru milioane de euro, in primele noua luni ale anului 2009, nivel comparabil cu cel inregistrat anul trecut, se arata intr-un comunicat transmis de companie.

"Strategia de dezvoltare a companiei Ana Pan vizeaza parteneri de afaceri in franciza, pe baza concepului "3 in 1" - cofetarie, patiserie, paine, care sa se alinieze la standardele impuse in ceea ce priveste produsele si serviciile oferite si sa sustina brand-ul dezvoltat pana in prezent de catre francizor. In urmatoarea perioada, Ana Pan isi propune sa extinda reteaua de franciza in Bucuresti si in orasele cu o populatie mai mare de 40.000 de locuitori, situate la o distanta de 100-120 kilometri in jurul Capitalei", se arata in comunicat.

In ultimii ani s-a remarcat orientarea populatiei catre alimentatia sanatoasa, iar aceasta tendinta s-a materializat prin descresterea cererii de produse de paine ambalate si a cozonacilor din import, cu durata mare de valabilitate, mentioneaza comunicatul. Pentru Sarbatorile de Iarna din acest an, Ana Pan pune in vanzare 22 de produse.

Ana Pan detine un lant de 24 de cofetarii din care 18 magazine proprii si sase francize.

NewsIn