Decizia cumparatorilor online, influentata de opiniile celor care au incercat deja produsele

Data publicarii: 15-12-2009 | Diverse

Consumatorii care prefera cumparaturile pe internet se bazeaza,in general,pe comentariile online facute de alte persoane care au incercat produsele aflate in aria lor de interes, un studiu britanic aratand ca acest tip de aprecieri au fost accesate in 2009 cu 130% de ori mai mult decat anul trecut.

Potrivit studiului, peste 24 de milioane de comentarii online despre diverse produse au fost accesate in Marea Britanie pe 30 noiembrie, zi supranumita "Lunea Cyber" si considerata de englezi startul neoficial al cumparaturilor de sarbatori. In aceeasi zi, cumparatorii online au postat, au citit sau au raspuns la nu mai putin de cinci milioane de intrebari despre produse, se mai arata in studiul realizat de reteua de comert online Bazaarvoice.

De altfel, atat accesarile din 30 noiembrie, cat si studiile realizate pana in prezent pe aceasta tema, arata ca febra cumparaturilor pentru sarbatorile de iarna nu pare afectata de criza. In sprijinul acestei concluzii vine si cercetarea realizata de Internet Measurement Research Group (IMRG), potrivit careia retailerii online din Marea Britanie au inregistrat deja, din 30 noiembrie, vanzari de 534 milioane de lire sterline si venituri cu 16% mai mari decat anul trecut.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: