Decizia cumparatorilor online, influentata de opiniile celor care au incercat deja produsele
Data publicarii: 15-12-2009 | DiverseConsumatorii care prefera cumparaturile pe internet se bazeaza,in general,pe comentariile online facute de alte persoane care au incercat produsele aflate in aria lor de interes, un studiu britanic aratand ca acest tip de aprecieri au fost accesate in 2009 cu 130% de ori mai mult decat anul trecut.
Potrivit studiului, peste 24 de milioane de comentarii online despre diverse produse au fost accesate in Marea Britanie pe 30 noiembrie, zi supranumita "Lunea Cyber" si considerata de englezi startul neoficial al cumparaturilor de sarbatori. In aceeasi zi, cumparatorii online au postat, au citit sau au raspuns la nu mai putin de cinci milioane de intrebari despre produse, se mai arata in studiul realizat de reteua de comert online Bazaarvoice.
De altfel, atat accesarile din 30 noiembrie, cat si studiile realizate pana in prezent pe aceasta tema, arata ca febra cumparaturilor pentru sarbatorile de iarna nu pare afectata de criza. In sprijinul acestei concluzii vine si cercetarea realizata de Internet Measurement Research Group (IMRG), potrivit careia retailerii online din Marea Britanie au inregistrat deja, din 30 noiembrie, vanzari de 534 milioane de lire sterline si venituri cu 16% mai mari decat anul trecut.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut